Tickeren er nede på 1 mnd!!!

Mollå

Gift med forumet
Gulp!![&:] 

Det er bare 1 mnd og 4 uker til vi skal gifte oss!!!![:D]

Gleder meg super masse, men tar det sånn med ro at jeg blir nesten litt redd. Hva om jeg glemmer alt?[&o]

Hehe, neida, men tenk dere da!!! Under 2 mnd til jeg skal se min kjære mann i øynene og si JA!

Awww...det går skikkelig fort. Bare nyt tiden før og du må i hvertfall nyte den store dagen. Den flyr avgårde kåre....ble glad på deres vegne nå, så GØY. Skal du gifte deg i kirka eller på rådhuset? Stor eller lite bryllup..tell me all [:D]

Det går fort. Men det går nok bra!

Vi skal gifte oss i ei gammel historisk kirke, akkurat som jeg alltid har drømt om!
Blir ca 70 gjester, åpen bar og full balluba! Neida, men håper dette blir bra! Har planlagt i 1 år nå, så er jo ikke så rart at vi ikke stresser så mye?[:D]

Har selvfølgelig verdens vakreste brudekjole, og vi skal bruke fargene offwhite og babyrosa.

Hmm, hva mer kan jeg fortelle?[:)] Hvordan bryllup hadde dere?

ORIGINAL: Mollå

Vi skal gifte oss i ei gammel historisk kirke, akkurat som jeg alltid har drømt om!
Blir ca 70 gjester, åpen bar og full balluba! Neida, men håper dette blir bra! Har planlagt i 1 år nå, så er jo ikke så rart at vi ikke stresser så mye?[:D]

Har selvfølgelig verdens vakreste brudekjole, og vi skal bruke fargene offwhite og babyrosa.

Hørtes ut som bryllupet mitt, giftet oss også i en kirke, ikke i en gammel historisk kirke, det hadde nok vært noe det [:D] var 70 personer, og storkoste oss. Giftet oss i mars i år vi, minne for livet. Dagen bare flyyyyr, nyt hvert eneste sek. Hadde også planlagt lenge og nøye, og alt falt på plass. Trengte ikke tenke noe den dagen, alt gikk på skinner [:D]

Og det vil nok garantert dagen din også gjøre [:D] Gleder meg til bilder allerede, for det må du gjøre, du må dele bilder med oss...MÅ MÅ MÅ [8D] men bare hvis du selv vil, MÅÅÅÅÅÅ [:D]

Vi planla også i et år. Var forlova i 1 år og 2 dager, forlovelsesdag i går, bryllupsdag i morgen.

Vi giftet oss i den kirken jeg er døpt i, ei kirke som feiret 150-årsjubileum det året. Ca 120 inviterte, knapt 70 gjester. (vi regnet med en del frafall, altså, men ikke helt så stort...) Det var en kjempeflott dag, pynten gikk i rødt og litt gull.

Jeg stressa forøvrig en god del siste uka... vi bor en dagsreise unna der vi giftet oss, så vi hadde ferie siste uken og var der for å ordne alt, det ble litt travelt.

Men vi ble da lykkelig gift likevel :)

ORIGINAL: *Sperminator*

Hørtes ut som bryllupet mitt, giftet oss også i en kirke, ikke i en gammel historisk kirke, det hadde nok vært noe det [:D] var 70 personer, og storkoste oss. Giftet oss i mars i år vi, minne for livet. Dagen bare flyyyyr, nyt hvert eneste sek. Hadde også planlagt lenge og nøye, og alt falt på plass. Trengte ikke tenke noe den dagen, alt gikk på skinner [:D]

Og det vil nok garantert dagen din også gjøre [:D] Gleder meg til bilder allerede, for det må du gjøre, du må dele bilder med oss...MÅ MÅ MÅ [8D] men bare hvis du selv vil, MÅÅÅÅÅÅ [:D]

Selvfølgelig skal dere få se bilder!![:D]

Har du lyst til å dele noen bilder?[:)]

oioi, tiden går fort!!!
heldig du er, du er jo så pen, så ser sikkert helt fantastisk ut på dagen din!![:D]

Selvfølgelig skal dere få se bilder!![:D]

Har du lyst til å dele noen bilder?[:)]

Ja, kan se om jeg finner et bilde eller to [:D]

Her er litt av kjolen, ikke quote..fjerner snart [;)] Litt kjedelig at jeg ikke får vekk vannmerket til fotografen..men slik er det nå bare..

Og et enda et...nei, dere får ikke quote denne heller...gosh [8D]

Så nyydelig du er snuppa!!!

Takk for at du delte!!

så pen du er sperminator[:)][:)]
så ut som en veldig fin kjole[:)]

missunneli...[8|][:D]

Så nyydelig du er snuppa!!!

Takk for at du delte!!

Awww, you touch me, touch me...I WANT TO FEEL YOU BODY [8D] ehhh, eller? Hehe...

Men tusen takk. Du er nydelig du også, ingen tvil der i gården nei. Og du blir nok ei fantastisk nydelig brud, det kan jeg vedde på! Blir spennende å se bilder fra din store dag, som er nesten rett rundt hjørne [:D]

ORIGINAL: *Emma08*

Ja, en sperm må jo være pen(is) [:D] Men tusen takk. Blir faktisk rørt jeg [:)] Ja, var veldig fornøyd med kjolen, var det første kjolen jeg prøvde. Say yes to the dress [:)]

ORIGINAL: Bebibooms

missunneli...[8|][:D]

Nei nei, ikke miss unne, men du unner [:D]

Det kommer en dag hvor du også får en nydelig kjole på deg, det er jeg sikker på [:D][;)]

Ja, en sperm må jo være pen(is) [:D] Men tusen takk. Blir faktisk rørt jeg [:)] Ja, var veldig fornøyd med kjolen, var det første kjolen jeg prøvde. Say yes to the dress [:)]

haha, artigrara [8D]

haha, artigrara [8D]

Må slutte å tøyse hele tiden, er helt enig. Blir litt for mye av det gode noen ganger. Men tusen takk som sagt, var veldig fint sagt [:)]

Ps, føler jeg kaprer denne tråden nå.

For deg som ikke har lest hele tråden, denne tråden er startet av vår vakre Mollå, som skal gifte seg om ikke så mange ukene til. Hun skal si ja til sin ektemann, se han i øyene faktisk å si ja [:)] Hun kommer til å bli en aldeles nydelig brud, og vi gleder oss til å høre om hennes store dag, og til å se bilder av ei nydelig jente [:D] Og slik var det med den saken [:D]

Back
Topp