Tickere fra Lilypie

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Dere som har disse tickerne som viser et lite foster, og under står det om utviklinga og størrelsen på det.
Ser at de aller fleste har tickere som sier at fosteret er 1\4 inch og sånt, bare lurte på om dere visste at det går an å få størrelsen til å vises i cm og gram? [;)]

Det er et eget alternativ for det nesten helt på slutten, er ikke noe for å huke av eller noe, men står i blå skrift som du kan trykke på, så endrer det seg..

Jeg er såååå flink til å forklare da[8D]

Jeg har "laga" denne tickeren også inne på Lilypie, men ville heller ha den jeg har i signaturen [:D]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg har "laga" denne tickeren også inne på Lilypie, men ville heller ha den jeg har i signaturen [:D]

Ligger den som er over bilde i selve signaturen?

ORIGINAL: ^Milla^

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ligger den som er over bilde i selve signaturen?

Hva mener du? [8D]

Haha utmerket godt spm [8D] Lurte et øyeblikk på om den tickern du har over signaturen lå fletta inn i signaturbilde.. Om du forstår?
Ble imponert , for folk får til så mye fancy nå til dags..hehe
Men den ligger vel OVER signaturen, ikke I den lixom..[8|]

ORIGINAL: ^Milla^

Haha utmerket godt spm [8D] Lurte et øyeblikk på om den tickern du har over signaturen lå fletta inn i signaturbilde.. Om du forstår?
Ble imponert , for folk får til så mye fancy nå til dags..hehe
Men den ligger vel OVER signaturen, ikke I den lixom..[8|]

Stemmer at den ligger over, og ikke sammen med bildet av Kattekvinnen [:D]

Back
Topp