Ticker

Beth

Forelsket i forumet
Leste en annen tråd her med ei som hadde lagt ticker til Oktoberforumet, og lurte på link til den... 

en annen ting.. Hvilket forum skal jeg egentlig si at jeg tilhører.. Jeg fikk jo ikke akkurat noen oktoberbaby. Har vært innom juli og sett, men det blir feil det også føler jeg. Det er jo dere jeg har hatt kontakt og støtte med hele veien. 

Elisaberl skrev:
Leste en annen tråd her med ei som hadde lagt ticker til Oktoberforumet, og lurte på link til den... 

en annen ting.. Hvilket forum skal jeg egentlig si at jeg tilhører.. Jeg fikk jo ikke akkurat noen oktoberbaby. Har vært innom juli og sett, men det blir feil det også føler jeg. Det er jo dere jeg har hatt kontakt og støtte med hele veien. 

Har du fått bebisen din allerede? :):) Håper det går bra med dere da!! Du må være der du føler for. Folk er som oftest trivelige og velkomne på de ulike forumene/facebook, uansett hva man kan si man "tilhører" heldigvis :) 

Men jeg må si det er skuffende lite aktivitet her på oktoberforumet... Mener å ha hørt at det er en del som heller snakkes på fb. Men det får nå så være :) Det er da nooooen igjen her ;)

Hvis du ikke føler deg hjemme på juliforumet må du gjerne være her med oss. Selv om babyen kom altfor tidlig er du fremdeles en oktobermamma ;-)
Men som Caffa sier, så er det jo ekstremt lite aktivitet her...

Føler meg jo som oktobermamma - det er jo her jeg har vært hele veien, men føler meg også litt i mellom.. Tror jeg lar være med tickern (blir litt feil føler jeg). 

Lite aktivitet på BV her ja, men det er da noen her. Det er vel en del som titter innom, men som kanskje ikke skriver så mye. 

Ser dere på fødselstråden så ser dere info der. 
Jeg fikk en liten gutt uke 27+4. 

Det går bra med prinsen da. Han har fordobla vekta si i dag. Han veide 820g da han kom, og har nådd 1655g i dag. Han er en perfekt, liten prins. 

Frisk og fin er han. 

Mamma nydelige gull <3 

så bra å høre at det går bra med Ask og at han vokse.. håper det fortsetter sånn lenge.. 

har å lagt merke til at det er mange innom å titter men ikke skriver så mye.. 

kos der videre. håper pakken din kommer frem snart.. og at det passer Ask.. 

Så bra at alt er bra med lille Ask:) Når det gjelder forumet, så kan du være litt på begge:) 

Mammatilask: har du sendt pakka? 
I så fall skal jeg hjemom å titte.... =) Tenkte meg hjemom i morra en gang, så kanskje det har kommet en overasskelse i posten da. Gleder meg. Mldr selvfølgelig på, slik at du vet når den er fremme og om det passer lille Ask. 

Titter litt på begge forumene jeg. Er jo spent på dere andre også :) 

Masse lykke til hvertfall. 

Back
Topp