Ticker

LilleMy86

Elsker forumet
Når jeg skal lage meg ticker, så må jeg sette termin 2 dager før den egentlig er, for å få samme uker som jeg har her på BV. Hvis ikke viser den at jeg er to dager mindre enn det på BV.[&:]
Noen som vet hvorfor det er slik? [:)]

Tror det er fordi i Norge regner man med at svangerskaper er 40+2 langt, mens de fleste andre stede regner man 40+0.
Dersom du lager Tickeren ut av første dag i forrige mens, og ikke utav termindato, blir det riktig

Var det jeg trodde også [:)] men da blir det riktig å sette termin to dager tidligere da? får ikke satt inn første dag i siste mens så[:)]

Hvordan får du plass til 2 tickere? får feilmelding om at det blir for langt jeg [:D]

ORIGINAL: LilleMy86

Hvordan får du plass til 2 tickere? får feilmelding om at det blir for langt jeg [:D]

Det fikk jeg først også, så jeg måtte bare prøve å skjønne hva det var som viste tickeren og kun sette inn det. På den svarte tickeren så tok jeg bort masse. Så det eneste jeg har limt inn av den er fra der det står [img] til [img/].
Tror resten av koden bare var sånn som gjorde at andre kunne trykke på tickeren for å komme inn på siden.

Back
Topp