ticker

lolalilla

Flørter med forumet
tenkte jeg skulle få en fin sånn preggis ticker ..
men da jeg legger inn linken/ koden.. får jeg bare opp dette ........Ditt brukernavn eller epost er allerede brukt, vennligst prøv igjen.

hæ???

den skjønte jeg ikke....

Har du brukt den oppskriften på testforumet? Jeg gjorde det, gikk helt fint, og jeg er ei kløne med alt sånt..... [>:]

jeg har vært der men stod ikke noe om det da....

skjønner ikke bæret [&:]

[&o][:@]

På testforumet ligger den oppskrifta øverst, med noen linker til sånne ticker-nettsteder (jeg har brukt lillypie). Når du har laget din ticker, kopierer du den linken (skulle være noe med url), går inn på din profil og limer den inn på signatur, mener jeg det var?
Du får det til, når jeg gjorde det så.... [;)]

du går inn hit, sant..??

http://lilypie.com/Maternity_step1.php

velger "bakgrunn"

og gjør det du skal... hehe...

når tickeren er ferdig velger du følgende link:

PseudoHTML, UBBCode and BB Code  (bak forum)

denne koden legger du inn i signaturen din i babyverden

får du fortsatt ikke til kan jeg godt hjelpe deg altså :) just let me know

nei får det ikke til.. har gjordt alt som skal gjøres.. likevel får jeg opp den dumme beskjeden... kanskje noe galt med babyverden i kveld?[8D] har hvertfall posta et innlegg om det til en moderator..

takk for dere vil hjelpe jenter [:)]

Jeg vet hva det er!![:D]

hehe hadde akuratt samme problemet, du må se hvem som har vakt og sende privat melding.
Jeg fikk beskjed at jeg hadde 3 brukere på samme mail..
Noen som jeg ikke har laget, men de gamle innleggene mine ble slettet når de hadde problemer med siden, så tror kanskje det er da det har skjedd noe....?!?

Men bare send en pm til den som har vakt så hjelper den deg, hos meg slettet de bare de 2 andre profilene og etter det fungerte alt fint igjen[;)]

ORIGINAL: Chandelier

jeg finner ikke det testforumet.. Noen som kan gi meg en link?

Det ligger øverst oppe når du trykker på "alle forum"

der

fikk ikke helt til det der signatur-greiene, men fikk gode stalltips innpå her så skal se nå......

ORIGINAL: vinternurk

fikk ikke helt til det der signatur-greiene, men fikk gode stalltips innpå her så skal se nå......

jatta, der ble det sånn fancy signatur på mej å;)
Takk skaru ha tone86 [:D]

Back
Topp