Ticker& profilbilde

bellybutton

Forumet er livet
Kan noen vææææær så sniiill å forklare meg med 'te-skje-forklaring' hvordan man legger inn
profilbilde, uansett hvem bilde jeg velger får jeg beskjed om at det er for stort!?!?!!!

Og hvordan lager jeg å legger inn sånn koslig ticker greie dere har nederst på profilen deres.
Jeg vil å ha!

Greide alt dette for 3 år siden, meeeeen så fort man glemmer da gitt :/

Og en siste ting, jeg vil å være med i FB gruppen....- How??

På forhånd, tuuusen takk :-D

Hihi.... Jeg også trenger hjelp med det med ticker:) Hehe.... Hver gang må jeg ha hjelp av folk som må gjøre det for meg:) Så lite flink er jeg:) For min del så er det nok på tide å lage tre nye tickere her ser jeg.

Får ikke samme beskjed som deg om profilbilde. For stort uansett... hmmm
Håper noen kan forklare..

Vi venter i spenning ;-) er ikke alle som er tidlig oppe, hehe.

Hehe... Ja, vi få vente i spenning:) Nei, jeg misunner de som kan sove:) Men med to barn og full jobb så er det tidlig opp hver dag:) Heldigvis er det rolig på jobb så jeg kan være her med dere:)

Ticker kan jeg å lage, men vet ikke om jeg er så god til å forklare. Hehe..
Men kan prøve:

-klikk på en hvilken som helst ticker til noen, så kommer du inn på den siden du lager de.

-Lag en som passer for deg, men du må justere termindatoen et par dager frem (tror jeg), for å få riktig antall uker og dager. Tror det er 2 dager frem du må sette den pga at de bare har 40+0 i det landet.

-Når den er ferdig trykker du på den siste bak forumsignatures.

-Kopier den koden/teksten som kommer opp i boksen under, og lim den inn i signaturen din på profilen din.

kommer bare opp tekst/kode når jeg tester den tickern jeg lagde, ingen ticker....aaargh!

er du sikker på at du ikke har trykket på space så det er blitt noen åpenrom før eller etter? Vet ikke om det har noe å si men... hmmm..
Rart..

ORIGINAL: bellybutton

kommer bare opp tekst/kode når jeg tester den tickern jeg lagde, ingen ticker....aaargh!

du må ha denne koden på hver side av linken

[:)]

Hmm...

For å få bilde mindre så du kan laste et opp som profilbilde må du laste det opp her: http://www.imageshack.us/

Ser du har fått litt forklaring [:)] Men viss du vil inn i facebook gruppa så er det bare til å sende meg ein PM med fullt navn og forklaring av profilbilde. Må legge deg til som venn føsrt sio da er ei hemmelig gruppa, og så kan eg sende deg invitasjon til gruppa [:)]

Sjekk nå!=)

Jeeeeee-ei=)

[Quote ] ORIGINAL : Sunshine *

Ser du Har fått litt forklaring [:)] Menn viss du Vil Inn i facebook gruppa Så eh Det nakne til Å sende meg ein PM med Fullt navn og forklaring av profilbilde . MA Legge deg til Som venn føsrt sio da ER EI hemmelig gruppa , og Så Kan f.eks sende deg invitasjon til gruppa [:)]
[ / quote ]

Prøvde å sende deg en pm, men fikk beskjed om at den ikke var gyldig....så den gikk kanskje ikke igjennom???

ORIGINAL: bellybutton

[Quote ] ORIGINAL : Sunshine *

Ser du Har fått litt forklaring [:)] Menn viss du Vil Inn i facebook gruppa Så eh Det nakne til Å sende meg ein PM med Fullt navn og forklaring av profilbilde . MA Legge deg til Som venn føsrt sio da ER EI hemmelig gruppa , og Så Kan f.eks sende deg invitasjon til gruppa [:)]
[ / quote ]

Prøvde å sende deg en pm, men fikk beskjed om at den ikke var gyldig....så den gikk kanskje ikke igjennom???

Eg har ikkje fått pm, så prøver å sende til deg [:)]

Back
Topp