Thuva luva

lisasmurf

Betatt av forumet
Jeg kaller datteren min for Luvan og Thuva luva. Har vært kosenavn på henne fra hun ble født.
MEN nå har hun begynt å kalle seg selv for Thuva luvan i lek. Hun sier gudskjellov ikke dette hvis noen spør hva hun heter.
Jeg vil ikke slutte å kalle henne luvan, for elsker å kalle henne det.
Men sambo sier jeg må slutte med det. VIL IKKE! Det er jo lille luvan min! [:o]

Har dere kallenavn på barna deres?

Har ikke noe spesielt kallenavn på henne, men kaller henne jo for "jenta mi" og lignende, kan ikke se at det er så stor forskjell! Så jeg ser ikke noe galt i at du kaller henne det! Heter hun Thuva til fornavn?

Vi har ikke brukt så mye kallenavn egentlig, ikke på den måten.

Hehe, jeg synest det er søtt jeg :)
Etter hvert vil hun jo forstå at det bare er et kallenavn?

Søskenbarnet mitt som heter Karen - har alltid blitt kallt "bella" av mamman sin. Nå er hun 11-12 år tror jeg, og mamman kaller henne fortsatt for Bella, både når hun snakker til henne og refererer.

Jeg kaller Evelina for Gulltopp, prinsessa mi, og trulte.

Kjært barn har mange navn [:D]

Kaller gullet mitt for apekatten min[8|] Han er høyt og lavt, så passende navn..

Selv er han begynt å "rime", sier moffar poffar, henry penry, onkel sjonkel osv[;)]

Kiera heter Ki :)

Her kalles han Olalai - og han kaller seg selv for "jaja"

ORIGINAL: almara

Har ikke noe spesielt kallenavn på henne, men kaller henne jo for "jenta mi" og lignende, kan ikke se at det er så stor forskjell! Så jeg ser ikke noe galt i at du kaller henne det! Heter hun Thuva til fornavn?

Ja hun heter Thuva til fornavn. Men hun vil nok alltid være luvan min. Har lagt merke til det de siste dagene; kaller henne luvan veeldig mye. Huff...Må vel prøve å begrense meg litt. Hihi.. Love my luv!

Er koselig med kallenavn [:)]

Kaller Amelia for Snuppa, tullemor, lille frøken og Ameliamor [:)]

Det siste kaller hun seg selv innimellom og sier også Mammamor og Pappafar [:D]

Hmm, jeg bruker kosenavn hele tiden, men her går det i veldig mange forskjellige. Når han blir spurt er han veldig tydelig på at han heter Felix Kristoffer, har aldri hørt ham gjenta noen kosenavn. Skulle tro de lærte forskjellen selv etterhvert? Jeg tror ikke jeg hadde klart å slutte med alle kosenavnene.

Ja vi kaller henne stort sett Milja-musen, eller bare "musen"...
Også sier jeg ofte "Bolla", "ugla", "kosinussen", "Milja-vanilja"[:D]

Hun sier bare Milja (Miiija) om seg selv.

ORIGINAL: Pigita

Ja vi kaller henne stort sett Milja-musen, eller bare "musen"...
Også sier jeg ofte "Bolla", "ugla", "kosinussen", "Milja-vanilja"[:D]

Hun sier bare Milja (Miiija) om seg selv.

Så fint navn!
Ser du snart har termin. Lykke til! Det er kjempe stas med to små! [:D]

Back
Topp