Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: McMor
Jeg har sneket på fb Skrållan, så SKJØNNE unger!!!
ORIGINAL: Skrållan
Du kan få dem, HELT GRATIS! Ja, de to som hører til meg da, lille jenta til bestis, lille nevø og frøkna til Destiny blir det nok verre med [;)]
Men du må regne med at de krangler som hund og katt, at de krangler om hvem som skal sitte på hvilken stol for deretter å kaste et glass i kjøkkenbordet i sinne så det går i tusen knas over alt (flaks at middagen ikke stod der enda!), at de slår hverandre i hodet så de får blåflekker i ansiktet og at de er like hypre som to orangutanger på speed fra de står opp til de legger seg.
ORIGINAL: Skrållan
Du kan få dem, HELT GRATIS! Ja, de to som hører til meg da, lille jenta til bestis, lille nevø og frøkna til Destiny blir det nok verre med [;)]
Men du må regne med at de krangler som hund og katt, at de krangler om hvem som skal sitte på hvilken stol for deretter å kaste et glass i kjøkkenbordet i sinne så det går i tusen knas over alt (flaks at middagen ikke stod der enda!), at de slår hverandre i hodet så de får blåflekker i ansiktet og at de er like hypre som to orangutanger på speed fra de står opp til de legger seg.
Hahaha, nå ler jeg høyt her[:D][:D][:D] Bad day?
Skal bare gni det inn med å si at vi har plutselig fått barnefri til i morgen, lillemor skal nemlig sove hos foreldrene mine[8D]
ORIGINAL: ~Fruen~
søskenkjærlighet det skrållan;-)
Her kan dem være i tottene på hverandre, men andre dager leker sammen som bestekompiser.
Litt ensomt å være hjemme alene, men litt godt også. Har spist en pizza no, og en maskin med klær er på. Håper å få unna 2-3 maskiner til ikveld.