Thursday 8 july 2010

Looney

Forumet er livet
VIP
jeg skal straks på jobb

Looney: Gratulerer så mye med 12 uker! [:D][:D] Den o'store milepælen er nådd! [:D]

God morgen alle sammen! [:)]

Her sov vi til halv 9, jeg og ungene! [8D] Slitsomt med besøk i går, visstnok! [;)]
Ingen planer i dag, må vaske uhyre mye klær i dag, også har vi noen ærend i sentrum. Og i kveld skal jeg trene, trene, trene! [:D]
Ute skinner sola blandt en del skyer, er 21 grader allerede, og nå skal vi spise frokost! [:)]

Ha en flott julidag damer! [:)]

Endelig litt fint vær her i dag[:D][:D][:D] Juhu!!

Jeg er for tiden i det høye nord hos familien. Mannen er hjemme å jobber. Jeg og kidsa koser oss masse. [:)]

Grattis med 12 uker Looney![:D]
Har noen hørt noe fra Silly?

Grattis med 12 uker looney - hurra[:D][:D][:D]

Nå sitter jeg her og skal snart levere mini i barnehagen. Er på tide at han drar dit, for han har ikke vært der hele uka - bare kosa seg hjemme med mamman sinMEN nå er det dårlig vær og jeg skal til jm så nå blir det barnehagen igjen!![:)][:)]

Ja, eller så skal jeg til jm klokken 11 og bli strippet/sjekket igjen, hååååååper så inderlig at det skjer noe snart....

JEEEG ER HEEEER MCBABY[:D][:D][:D][:'(][:D] Hehe.. Skulle nå helst ligget på sykehuset og hatt vondter, men den gang ei!

Gratulerer med 12 uker Looney!![:D] (hvis det er tickeren som stemmer[;)])

Skrållan: Halv ni??? *drømme, sukk* Ja her er man oppe 0630 og det etter å ha lagt å hylt en times tid i totiden i natt[:'(]

McMor: Wohooo... fint være her også til en forandring![:D]

McBaby: Så kos å få være med familien da!!!!![:D][:D]

Silly: Håper jm får fart på sakene og at det snart skjer noe![:D] Følger spent med!![:D][:D]

Her er mini levert, og jeg har vært på blomsterbutikken og kjøpt orkideer til de ansatte i bhg da han har siste dagen sin i den bhg i morgen. Bare irriterende at det var noen som sa de ikke skulle på ferie og nå har de gått på ferie uten å få presang[&o] Jeje... nå er det shinings av huset her så komme prinsessene til kjæresten i dag. Så da blir det fullt hus og stormende jubel noen dager!!![:D][:D]

I følge den første Ul så er jeg 12 uker i dag, så takker! Men jeg jubler ikke før etter ul i morgen[:)]

Jeg sitter på jobb, og jobber ikke................

Ja, jeg ble helt i sjokk da jeg så klokka i dag tidlig! [8D][:D][:D] De har jo sovet uttpå en god del i det siste, men halv 9 er jo så genialt som man kan få det! [8D] Jeg føler virkelig med dere som må opp grytidlig med ungene, vi hadde jo en periode da Bia våkna mellom 4 og 6 hver morgen vi og.. det er HARDT! [&o]

Vi har vært en tur på biblioteket sammen med bestis og jenta vi. Lånte med oss noen dvd'er hjem, 3 barnefilmer og 2 filmer til meg. Nå har det tordna litt, så nå blåser det og regner ganske bra ser jeg. Bia ligger og sover, og Ædda ser litt på barne-tv.

Heia.
jeg er hjemme en snartur for å vaske og rydde litt. Ser ikke ut her. Etter Riga turen var vi bare hjemme og skiftet ut klærne i kofferten og dro videre til svigers pga silolegging. Så no tar jeg meg et døgn alene med avslapping og klesvask, før jeg skal tilbake jeg også.
Det idiotiske trønderværet gjør at silolegginga tar evigheter jo.
Nei jeg vil heller ha været som var i Riga. Knallvær.

Koset oss masse der forresten, men ble veldig lei av å gå på brostein.
Noe som var morro var at i omtrent hver gate fant vi narvesen. Krydde av de. Og så fant vi rimi.
Ellers var det som syden, levende musikk og uteservering på torgene i fantastisk fint vær. Herlig!

I dag er det bare meg og Pia hjemme, Emil er med mormoren på dags tur til oldemor[:)] og maen e på jobb til 7-8 i kveld..

Var ute og luftet hunden for en stund siden og tror du ikke han klarte i bite i en svimanet den der tullingen så nå går han å slikker seg på snutten og sytrer litt..

Skulle ha klippa plene jeg men snuppa e lei av å ligge i vonga så får vente til hun sovner..

Jeg har malt rekkverket på terassen, så nå er min del av malingen ferdig. Halleluja. Det lille som står igjen er så høyt oppe så det må mannen ta seg av[8D]

Imens har han lagt ferdig belegningssteinen ute, og det ble så fint! Neste skritt er å bygge garasje tror jeg. Føles som vi aldri skal bli ferdige, men det går jevnt og trutt framover. Må skryte litt av mannen da, som gjør ALT selv, han er en arbeidshest!

Drittkatter Shopoholic, her har vi en som går og legger fra seg halve pelsen hver gang den er oppom[:'(] Spyr[:'(]

Jeg har sneket på fb Skrållan, så SKJØNNE unger!!!

ORIGINAL: McMor

Du kan få dem, HELT GRATIS! Ja, de to som hører til meg da, lille jenta til bestis, lille nevø og frøkna til Destiny blir det nok verre med [;)]
Men du må regne med at de krangler som hund og katt, at de krangler om hvem som skal sitte på hvilken stol for deretter å kaste et glass i kjøkkenbordet i sinne så det går i tusen knas over alt (flaks at middagen ikke stod der enda!), at de slår hverandre i hodet så de får blåflekker i ansiktet og at de er like hypre som to orangutanger på speed fra de står opp til de legger seg.

ORIGINAL: Skrållan

Du kan få dem, HELT GRATIS! Ja, de to som hører til meg da, lille jenta til bestis, lille nevø og frøkna til Destiny blir det nok verre med [;)]
Men du må regne med at de krangler som hund og katt, at de krangler om hvem som skal sitte på hvilken stol for deretter å kaste et glass i kjøkkenbordet i sinne så det går i tusen knas over alt (flaks at middagen ikke stod der enda!), at de slår hverandre i hodet så de får blåflekker i ansiktet og at de er like hypre som to orangutanger på speed fra de står opp til de legger seg.

Hahaha, nå ler jeg høyt her[:D][:D][:D] Bad day?

Skal bare gni det inn med å si at vi har plutselig fått barnefri til i morgen, lillemor skal nemlig sove hos foreldrene mine[8D]

søskenkjærlighet det skrållan;-)
Her kan dem være i tottene på hverandre, men andre dager leker sammen som bestekompiser.

Litt ensomt å være hjemme alene, men litt godt også. Har spist en pizza no, og en maskin med klær er på. Håper å få unna 2-3 maskiner til ikveld.

ORIGINAL: Skrållan

Hahaha, nå ler jeg høyt her[:D][:D][:D] Bad day?

Skal bare gni det inn med å si at vi har plutselig fått barnefri til i morgen, lillemor skal nemlig sove hos foreldrene mine[8D]

Bad afternoon ja, desverre [;)][:D]

Hehe, heldige dere! [:D] Kos dere med barnefri da! [:D] Får 50 % barnefri i helga vi og da, Ida skal være med lillesøs til Trondheim og ligge i nyleiligheta hennes fredag til søndag [;)]

ORIGINAL: ~Fruen~

søskenkjærlighet det skrållan;-)
Her kan dem være i tottene på hverandre, men andre dager leker sammen som bestekompiser.

Litt ensomt å være hjemme alene, men litt godt også. Har spist en pizza no, og en maskin med klær er på. Håper å få unna 2-3 maskiner til ikveld.

Ja, er nok det. De koser seg veeeeeldig sammen mye av dagene og da, heldigvis.

Kos deg hjemme alene du, jeg er misunnelig!

nest siste dag på jobb før ferie over, 1 dag igjen!!! er sååå lei nå, hode er i feriemodus, mens kroppen er på jobb[8D]

her er det skikkelig sommervær, sol og varmt[:)] men vi har ingen uteplass i år så sitter ikke akkurat i sola. skal gå å ta sol etterpå jeg[;)]

Trent, tatt sol og fått hjem dyret[:D] Han er litt sinna og preget av mange dager hjemmefra. Nå skal vi kose oss med ostesmørbrød før legging[:)]

Godt å få han hjem igjen da. Prikkene er nesten borte nå også[:)]

Back
Topp