Thule Urban Glide vs TFK Joggster Twist Lite

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Første barn på vei og helt ny i denne verdenen som omfatter (for meg) aaaaltfor mange forskjellige merker og typer, haha :P

En ting er sikkert, vi kommer til å gå for en duo-/kombivogn.

Etter det jeg skjønner så er både Thule Urban Glide og TFK Joggster Twist Lite ganske nye vogner, og jeg finner ikke så himla mye på forum når jeg søker på dem. Finner en del på TFK Joggster Twist, og at folk stort sett er veldig fornøyde, men finner ingen ting om Lite-versjonen.

Er det noen som har erfaring med disse vognene?
Liker at TFK har håndbrems, men om denne er verdt en prisforskjell på 2-3000 kroner er jeg ikke så sikker på ;)

Første barn på vei og helt ny i denne verdenen som omfatter (for meg) aaaaltfor mange forskjellige merker og typer, haha :P

En ting er sikkert, vi kommer til å gå for en duo-/kombivogn.

Etter det jeg skjønner så er både Thule Urban Glide og TFK Joggster Twist Lite ganske nye vogner, og jeg finner ikke så himla mye på forum når jeg søker på dem. Finner en del på TFK Joggster Twist, og at folk stort sett er veldig fornøyde, men finner ingen ting om Lite-versjonen.

Er det noen som har erfaring med disse vognene?
Liker at TFK har håndbrems, men om denne er verdt en prisforskjell på 2-3000 kroner er jeg ikke så sikker på ;)
Bestill TFK på www.kiddies24.com - der sparer du en del tusenlapper :-) Vi gjorde det, og fikk komplett vogn for 5500,-

Når du skriver komplett, mener du da med hardbagen også?
Hvordan er det med tollavgift på slike varer? Og frakt?
Jepp, understell, hardbag og sittedel :-) Fri frakt ved bestilling over 500euro til Norge, barneutstyr er tollfritt fra utlandet. Prisene på siden har 19% mva (tysk mva), legg til 6% da får du norsk mva :-) Ikke noe mer hokus pokus enn det :-) Sum betales uten mva ved utsjekk, når man henter på posten i Norge betaler man de 25% med mva for å få ut pakken.

Jepp, understell, hardbag og sittedel :) Fri frakt ved bestilling over 500euro til Norge, barneutstyr er tollfritt fra utlandet. Prisene på siden har 19% mva (tysk mva), legg til 6% da får du norsk mva :) Ikke noe mer hokus pokus enn det :) Sum betales uten mva ved utsjekk, når man henter på posten i Norge betaler man de 25% med mva for å få ut pakken.

Takk for kjempetips!
Ser jeg sparer litt over 1000 kr på å kjøpe komplett pakke derfra enn her i Norge. Venter uansett til etter OUL, og kanskje jeg er heldig og det er ytterligere salgsrabatt, hehe ;)

Takk for kjempetips!
Ser jeg sparer litt over 1000 kr på å kjøpe komplett pakke derfra enn her i Norge. Venter uansett til etter OUL, og kanskje jeg er heldig og det er ytterligere salgsrabatt, hehe ;)
Bare hyggelig :-) De har jo mye annet og, om man trenger. Det kan være! Hender de har tilbud. Også tror jeg du får yttligere 5% om du betaler med Mastercard eller noe sånt. Det står på siden demmes :-) Lykke til.

Back
Topp