Thon Opera Hotellet.

Lene1986

Forumet er livet
Noen her som har sovet på det??
Ligger det langt vekke fra Oslo spektrum??
Vi skal sove på det når vi skal til oslo i mars, når sambo og noen kompiser skal på top gear eller hva det heter og damene skal på shopping [:D][:D][:D][:D]

Ikke langt unna i det hele tatt ligger rett ved siden av sentralbanestasjonen som ligger rett ved siden av Spektrum. Tar kanskje 10 min - max - å gå.

Sjekk her: http://maps.google.no/maps?hl=no&biw=1362&bih=559&rlz=1W1MOOI_no&wrapid=tlif129691002237311&um=1&ie=UTF-8&q=thon+hotel+opera&fb=1&gl=no&hq=thon+hotel+opera&hnear=Oslo&ei=w0ZNTfXAJpKwhAeTyfHXDg&sa=X&oi=local_group&ct=image&resnum=5&ved=0CA8QtgMwBA

Dra litt i kartet, nedover mot høyre hjørnet så ser du spektrum rett bak Østbanestasjonen[:)]

ÅÅ.. Gleder oss til shopping i Oslo nå!! [:D][:D] En hel dag uten forstyrrelser fra mannfolk som var så smarte at de skal på showet 12.00 på lørdagen [:D][:D]

Vi og skal til Oslo/Fredrikstad i mars. men lucky oss, tar Charaina og familie seg av oss. Tror jeg hadde rota meg bort i en så stor by som Oslo[8D]

ORIGINAL: ..christine..

Vi og skal til Oslo/Fredrikstad i mars. men lucky oss, tar Charaina og familie seg av oss. Tror jeg hadde rota meg bort i en så stor by som Oslo[8D]
Hehe.. Tror egentligt det skal gå ganske greit å finne frem. Men litt glad vi har en dag sammen med mannfolkene før de sender oss ut på en hel dag alene i oslo. [8D]

Back
Topp