Thilda stempel + benk ?

someeone

Gift med forumet
Ja hvordan gjør dere det ?
Jeg har ikke noen benk da, men prøvde og klippe ut
stempelet og legge det over det som skulle være bakgrunn.
Men det ble ikke vellykka for og si det sånn :P
Så hva gjør dere for og få Thilda til og "sitte" oppå benken ?
Noen som kan absløre hemmeligheten  ?:P

Nå har jeg ikke gjordt det selv, men mener de bruker maskering, det vil si at de stempler 2 like tildaer hvor det ene klippes kant i kant med trykkets linjer - legger det over den andre tildaen og stempler benken oppå, når du da tar bort den utklipte tildaen sitter hun andre på benken Ja da flink til å forklare :-/

.

lille trille09 skrev:
Nå har jeg ikke gjordt det selv, men mener de bruker maskering, det vil si at de stempler 2 like tildaer hvor det ene klippes kant i kant med trykkets linjer - legger det over den andre tildaen og stempler benken oppå, når du da tar bort den utklipte tildaen sitter hun andre på benken Ja da flink til å forklare :-/

Dette stemmer :)

Er det disse stemplene du mener?

Ja ala sånn. Har et Thilda stempel og et anna bakgrunns stempel men jeg får det ikke til :S  
Det blir store hvite "kanter" rundt Thilda stempelet  som ikke er noe blekk på.

Ei stempler bare opp to av figuren og den ene klipper ei ut og legger over det andre trykket og så kan ei trykke benken eller annet uten at det går utover figuren! :-)

ThisIsAnfield skrev:
Ei stempler bare opp to av figuren og den ene klipper ei ut og legger over det andre trykket og så kan ei trykke benken eller annet uten at det går utover figuren! :-)

UPS!!! Kanskje lese hele tråden først, så hadde ei sett at du allerede har fått dette svaret! :-P

Back
Topp