Thermoposer?? Trenger hjelp...

Charlis

We will date again, Mr.Moet!
Hvor finner jeg best utvalg av slike Thermoposer?  (sånne som ser ut som mini-soveposer)
Tenkte å kjøpe snart..( De vokisposene syns jeg blir litt voldsomme oppi vognen)

Noen som hsar tips, blir jeg veldig glad [:)]

Vet ikke helt hva du mener, egentlig, om du ikke ønsker Voksi-pose ol. Det er jo mange forskjellige merker, og mange forskjellige merker innenfor disse merkene igjen. Jeg syntes den vanlige tradisjonelle Voksi-posen ikke var så bra pga tråder og dill og dall, mså endte opp med en Voksi Urban med glidelås. Den har to forskjellige lengder, og passer barn helt opp til 6 år!! (kan brukes som sovepose, noe som er genialt for oss som syntes det er litt artig med telturer). Den har ull i ryggen, og dun i fronten... helt super. Vi har en ganske smal vogn (Phil & Teds), men da vi prøvde den i vognen var den super! 

UANSETT; steder du kan spørre etter poser er for eksempel Babyshop og Barnas Hus. Det er vel noe som heter Barnevognspesialisten også, og de har vel også masse forskjellige poser!

ja, jo.. jeg er ganske grønn på det her.. Men jeg har sett noen som er sånn du kan brette ut og ha liggende på gulvet, de blir da ganske store..Det er ikke sånn jeg skal ha..

De jeg har sett på som virker bra er de som ser ut som soveposer, bare i str for små barn.. mulig det også heter Voksipose, men de bretter man liksom ikke ut.. Hvis du skjønner...

TUSEN TAKK FOR TIPSET DITT  i allefal.. glemte jeg å si.. [:D]
Etter hva du beskrev som dere selv hadde, er det en slik jeg også er ute etter..

Da vil jeg anbefale deg Troller iglo sin pose. Den får du kjøpt på Rudo på Strømmen eller i Oslo.
Den er en billigere variant av Voksi urban.

Du får også poser som kan brukes i bilstoler. De er praktiske, for da slipper bebisen å ha massevis av klær på seg. I fjor solgte de slike på Kid blant annet.

De testet vognposer i fjor. Det er bare å google, så finner du den sikkert[;)]

ORIGINAL: Charlis

ja, jo.. jeg er ganske grønn på det her.. Men jeg har sett noen som er sånn du kan brette ut og ha liggende på gulvet, de blir da ganske store..Det er ikke sånn jeg skal ha..

De jeg har sett på som virker bra er de som ser ut som soveposer, bare i str for små barn.. mulig det også heter Voksipose, men de bretter man liksom ikke ut.. Hvis du skjønner...

TUSEN TAKK FOR TIPSET DITT  i allefal.. glemte jeg å si.. [:D]
Etter hva du beskrev som dere selv hadde, er det en slik jeg også er ute etter..

Ja, jeg trodde voksi-pose var en generelt navn på slike poser, men det er visst et eget merke[:D].  Her er hjemmesiden deres:
http://www.voksi.com/

Det er også noe som heter Odenwalder, eller noe slikt... hehe. Men jeg er litt grønn på dette selv. Hadde vår-barn forrige gang, så da vinteren kom brukte vi den som mannen min hadde da han var liten.

Voksi er et merke, og lager flere typer vognposer. Andre merker er Odenwälder, Lammy, Rudo og mange andre.

Igloo Troller og Voksi Urban er samme pose, lages av ullkorga begge to.

Igloo troller koster 1500,- uten forlengerdel, og 1700 m/ forlengerdel. Voksi Urban koster som regel 1900,-, den får du bare kjøpt med begge delene. Så prisforskjellen er ikke stor.

Selv har vi bestilt Voksi Urban til 1590,- herfra. Gratis frakt!

Lykke til [:)]

hadde en skinnpose til 500 kr da førstemann var liten, neste vinter var den for liten, kjøpte da Easy grow, som er en dunsovepose.

Back
Topp