Thermopose, voksi eller dunpose?

Love4two

Forumet er livet
Hva er egentlig forskjellen på alle disse variantene av vognposer? Vet at voksiposen har knyting og at det finnes sånn fine dunposer med glidelås som jeg synes virker praktisk. Men nå har jeg også oppdaget at til quinny vognen finnes det en thermopose. Så da lurer jeg jo på om det er noe varme- isoleringsforskkjell på dunposen kontra thermoposen?

Du har helt sikkert rett ang at det bør stå på. Jeg drev å surfet litt og kom over dette med poser, så da dukket disse spørsmålene opp da vet du [:)]

Finner nok ut av det når vi ser på vogn [:D]

Kom på at jeg en gang hadde en thermodyne for voksne og den er jo ikke så tykk som en dundyne, og at den er mer en allværsdyne enn en god varm dundyne. Jeg bruker jo selv dundyne som vinterdyne, dun bare må være varmere [:D][:)]

Noen liker voksi, noen gjør det ikke...her blir det lammeskinnspose til vinteren (tror jeg....) og soveskinn m dyne og pute til sommer/høst.

ORIGINAL: FruE

Noen liker voksi, noen gjør det ikke...her blir det lammeskinnspose til vinteren (tror jeg....) og soveskinn m dyne og pute til sommer/høst.

Det er det eg og har tenkt å bruke!

Bør man velge lammeskinnspose med lang pels, eller med kort??[8|][8|] Noen erfaringer? Hadde med kort sist (var en jeg hadde når jeg var liten, men nå har den gjort sitt) Syntes de med lang pels ser så deilige ut..

Ser at du venter baby på sommeren, trenger du pose da? Kan jo vente å se det litt an, kanskje de er på tilbud også på sommeren (utenfor "sesongen") Selv har jeg ikke kjøpt noe enda, siden jeg får nå.. skal jeg bruke dyne, så blir det jo sommer og da blir det vel litt FOR varmt for den lille å ligge inni en sånn pose. Får se evt til høsten...

Ville ihvertfall ha venta hadde jeg vært deg, så har du mer tid å se deg litt rundt også.. Kanskje du ikke trenger den heller..

Vennina mi brukte en Voksipose på sommeren, Jeg trodde at di bare ble brukt om sommeren.
Jeg hadde tenkt og ha noe tynnere, Hvis at det er ganske varmt I vært fall... [:D]

Jeg tro de posene bare brukes på vinteren da de er gode til å holde barnet god og varm. Tenker selv å vente litt med å kjøpe en fordi jenta vår kommer midt på sommeren og da holder en dyne i masse vis. Kanskje det kommer noe på salg rundt den tiden, at de selger ut gamle modeller eller noe, da kan en jo spare noen kroner [:)]

Back
Topp