therese*

tingeling1

Forumet er livet
Hvor har du kjøpt de søte små hyllene du har rundt i huset ditt?? HAr så lyst på noen sånne små hyller [:)]

Vet ikke helt hvilke hyller du mener, men vi selger noe kjempe fine i butikken vår[:)]
Klikk deg inn på bloggen som ligger i signaturen[:)]

tar meg den frihet til å svare... jeg vet hun har kjøpt et par av de på loppis, iallfall [:D]

ORIGINAL: Snøjenta

tar meg den frihet til å svare... jeg vet hun har kjøpt et par av de på loppis, iallfall [:D]

hehe. Helt riktig[:D] de fleste er kjøpt på loppis og malt. Bortsett fra den på kjøkkenet med tre skuffer i. den er kjøpt på skeidar[:D]

og må legge til, det lønner seg hvis man finner noen på loppis... Tror det meste jeg har gitt for en hylle er 10 kr[8D]

Å, da er du heldig som finner så fine ting på loppis!!!! Har enda ikke vært så heldig jeg, men får bare fortsette å lete [:)] Du har et utrolig nydelig hus forresten! Blir skikkelig inspirert av å lese bloggen din [:)]

ORIGINAL: tingeling1

Å, da er du heldig som finner så fine ting på loppis!!!! Har enda ikke vært så heldig jeg, men får bare fortsette å lete [:)] Du har et utrolig nydelig hus forresten! Blir skikkelig inspirert av å lese bloggen din [:)]

De dukker nok opp en eller annen gang skal du se[;)] Jeg har også enkelte ting jeg leter etter som jeg bare aldri finner. Men har troa på at jeg skal finne det en eller annen gang[8D]

Så snill du er[:)] Tusen hjertlig takk[:D]

Back
Topp