Marit 83
Elsker forumet
ORIGINAL: thejohan
ORIGINAL: Marit 83
ORIGINAL: Marit 83
ORIGINAL: Delirious
Det er også derfor jeg har påpekt flere ganger at folk må sende meg PM med info, eller så kommer jeg til å lete meg ihjæl en vakker dag.
Ikke alle som skriver i emne-feltet at det er noen som har født, noe som igjen betyr at jeg må lese gjennom ALLE trådene for å se om det kanskje er noen som blir oversett.
Det er mange tråder det!
Men jeg har fått PM fra MANGE (bl. a hyggli), så de får jeg iallefall med meg! [:)]
Men det er som sagt nettproblemer her, og da er det fryktelig tungt å føre inn mange på en gang, og når jeg da er ferdig, så har nettet streika, og ingenting kommer med.
Det tar faktisk tid å føre inn alle.. I går satt jeg nesten 2 timer, og da var det vel ikke fler enn 15 stk som kom med på lista..
Syns du gjør en kjempejobb, jeg! Supert at du gidder å sitte å styre med dette!
SIGN [:D]
Thank you honey! [:)]
Still no baby, altså?!?
Still no baby, bare MASSE SLIM som vil ut...æææhhsj... [:'(]
Slimproppen!!
Dævven døtte hvis du også blir før meg!
DA altså!
Min kjære søster (som har termin 31) har noe på gang nå.
DET er utrettferdig DET! [8D]
Fortsetter her jeg, så vi ikke "kupper" den andre tråden helt... [:)]
Tror jeg har en DELUXE SLIMPROPP altså...den begynte å gå forrige natta, trodde det var liksom bare litt
som skulle komme jeg...altså...det kom MYE da den først kom, men nå i sted kom det jo ENDA MER... [8|]
Æsj, det er jo sånn at når jeg skal tørke meg så bare sklir dopapiret liksom...føsh... [8D]
Det er så spennende hvem som blir først av oss nå altså, tenker på det hele tiden jeg...hehe...mååå liksom
logge inn for å sjekke om du er her...eller på Face`rn [;)]
Nææææh, søstra di blir før deg da kansje?! Faderullan, DET er surt da når hn har termin etter deg... [8D]