thejohan

Marit 83

Elsker forumet
ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: Marit 83

ORIGINAL: Marit 83

ORIGINAL: Delirious

Det er også derfor jeg har påpekt flere ganger at folk må sende meg PM med info, eller så kommer jeg til å lete meg ihjæl en vakker dag.
Ikke alle som skriver i emne-feltet at det er noen som har født, noe som igjen betyr at jeg må lese gjennom ALLE trådene for å se om det kanskje er noen som blir oversett.
Det er mange tråder det!

Men jeg har fått PM fra MANGE (bl. a hyggli), så de får jeg iallefall med meg! [:)]

Men det er som sagt nettproblemer her, og da er det fryktelig tungt å føre inn mange på en gang, og når jeg da er ferdig, så har nettet streika, og ingenting kommer med.
Det tar faktisk tid å føre inn alle.. I går satt jeg nesten 2 timer, og da var det vel ikke fler enn 15 stk som kom med på lista..

Syns du gjør en kjempejobb, jeg! Supert at du gidder å sitte å styre med dette!

SIGN [:D]

Thank you honey! [:)]

Still no baby, altså?!?

Still no baby, bare MASSE SLIM som vil ut...æææhhsj... [:'(]

Slimproppen!!
Dævven døtte hvis du også blir før meg!
DA altså!

Min kjære søster (som har termin 31) har noe på gang nå.
DET er utrettferdig DET! [8D]

Fortsetter her jeg, så vi ikke "kupper" den andre tråden helt... [:)]
Tror jeg har en DELUXE SLIMPROPP altså...den begynte å gå forrige natta, trodde det var liksom bare litt
som skulle komme jeg...altså...det kom MYE da den først kom, men nå i sted kom det jo ENDA MER... [8|]
Æsj, det er jo sånn at når jeg skal tørke meg så bare sklir dopapiret liksom...føsh... [8D]

Det er så spennende hvem som blir først av oss nå altså, tenker på det hele tiden jeg...hehe...mååå liksom
logge inn for å sjekke om du er her...eller på Face`rn [;)]
Nææææh, søstra di blir før deg da kansje?! Faderullan, DET er surt da når hn har termin etter deg... [8D]

Da er det sikkert den ja...[:)] Hæsli!! [:'(]

Hehe...ja veldig miserabelt har vi det... [8D] Æsj altså, begynner å bli litt sånn
irritert på folk som sier "går du enda ja"...får lysst til å si, "nei jeg LØPER, ser du ikke det?!!!!" Eller...når jeg leverer storesnuppa på barnehagen så bli de liksom like
overasket hver gang jeg kommer med henne nå...aaaaah...skal jammen bli smågal
til slutt om det ikke blir fødsel de nærmeste dagene altså... [8|]

Sambo begynner å bli utålmodig også tror jeg, han ringte i sta bare for å spørre
om det ikke var noe pågang...haha...det har han ikke gjort før, men skulle han innrømme
at han er utålmodig?! Nop... [8D][:D] Søtingen [;)]

Oi, kansje det å se en baby er rieframkallende?!?! Søke-febrilsk-på-nett-etter-baby-bilder... [8D][:D]
Men er hun på føden eller er hun bare hjemme enda?

Veeeldig uregelmessig det da. Kan vel stoppe opp også når det er slik?
Får håpe hun slipper å gå sånn maaaange døgn iallefall, det er ikke no særlig... [&:]

Sitter å lurer på når vi skal kjøre-ivei jeg...plutselig kan det jo komme rier
med 5 minutters mellomrom, og da skal ikke jeg befinne meg på BERKÅK enda
iallefall...tror vi drar avgårde når det er 10 min mellom jeg altså, for å være sikker
på at vi kommer fram i tide... [:)]

Jeg hadde kjørt med en gang jeg hadde merka noe hadde jeg vært deg.. Reiseveien er jo litt lang...

JM sa forresten til meg at når jeg ringer føden, så skal jeg si at NÅ kommer jeg, og ikke KAN jeg komme! [:D]

Skal se an hvordan det starter iallefall, håper egentlig på at det starter med
rier og ikke vannavgang...
De har lovd meg å få inn på pasienthotellet å ikke sende meg hjem igjen iallefall,
det er betryggende når man har en time å kjøre hver vei...
Takk for tips, da skal jeg si at NÅ KOMMER JEG... [:D]

Back
Topp