Thea 'n Mom

Hurra for Love4two som fylte år i går [:D][:D]

Gratulerer med dagen som var Hegemor

Næmmen! Gratulerer med dagen som var, håper du hadde en knallfin dag!

Tuuuusen takk alle sammen
Jeg hadde en fin feiring jeg. For første gang hadde vi min bursdagsfeiring med begge familiene samtidig, og det var jo i grunn veldig koselig. 11 voksne og 3 barn var vi. Jeg fikk masse fint, blant annet en Nespresso kaffemaskin [;)] Namm namm [:D]

Så deilig at det gikk fint med begge familiene sammen og at du fikk masse fint [:D]

Ja nå ser det ut til å gå bedre og bedre. Kommer til å ha kun en feiring av dagen til Liam også, siden den er så tett opptil 17. mai og alt som skjer den dagen. Det krever jo litt mere å ha alle synes jeg, men hvis er planlegger litt i god tid og forbereder seg litt i dagene før, så går det jo ann [8D][:)]

Fikk kjøkkenmaskin noen uker før av mamma, så det ble bakt eplekake, sjokoladekake og skoleboller [;)] Jeg har aldri baket så mye som jeg gjør nå jeg [8D] Ei heller drukket så mye kaffe [8D][:D]

Jeg har en liten liste over ting jeg MÅ prøve å få laget med maskinen. Har brukt den til å laget barnemat til Liam også, så dette er jo bare morro [:D] Makan til husmor jeg har blitt da [:)]

Så flink du er!! [:D]

Tusen takk [:)][:)][:)]

Jeg må jo innrømme at jeg blir super stolt av meg selv når jeg gjør sånt. I dag bakte jeg boller og hadde nystekte boller klare til lusjen i 12 tiden og etterpå måtte jeg skryte litt av meg selv i telefonen med mamma [8D][:D] Hun blir jo så glad over at jeg bruker maskinen, så hun gleder seg jo med meg heldigvis [:D]

Men jeg gjør det veldig enkelt altså. Bruker mye de feridig blandete bolleposene fra Regal. I maskinen blir de knallfine og krever mindre konsentrasjon. Synes det i grunn er viktigere at jeg lager noe enn å lage noe 1 gang i året [8D] Skal prøve å få laget sånne kjøttboller hun Wenche i God morgen Norge laget her en dag, enkel hverdagsmat er der jeg legger listen [;)] Da blir gleden så utrolig stor når jeg får det til [:)][:)][:)]

Back
Topp