Thea lo!!!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
ååååå det var den herligste lille latteren jeg har hørt!!!!!!! [:)]

Hun lå på stellebordet klar for å bades, og da må jeg jo bare kose litt med henne!! Hun er jo så myk og god - helt til å spise opp!! Så jeg nussa henne på magen, og da kom det en liten rullende latter!!! Måtte rope på sambo, og hun lo på neste nuss og!!!!

*stolt mor ja*

Hi hi ja er det ikke moro!! De har så nydelig latter [:D]

Linnea lo også ordentlig for første gang på stellebordet [:)] 

Hi hi så gøy! Gode Thea [:D]

Synne ler også mest på stellebordet, tror nok at det er favorittplassen hennes (og tydeligvis kanksje en del andres og[:D])
Jeg elsker å høre henne le, vil ikke at hun skal stoppe.. det varmer sånn i hjertet mitt og gjør livet verdt å leve...

Ja de er kjempe nydelige!!

Vil heller ikke at hun skal stoppe å le!!!
Stellebordet er vel favorittstedet siden de kan ligge der naken og bare pludre en stund! Ihvertfall gjør Thea det!!! Virker som hun synes det er så deilig når hun får av seg klærne og kan ta på tærne sine og lettere bevege seg!!!

Talina har også begynt å le, men hun stopper liksom opp før hun kommer ordentlig igang..så jeg ser fram til den dagen hun får ordentlig latterkrampe [:D]
..Og det er storesøster som får henne til å le mest [;)]

Ja det er så søtt[:)]. Er stellebordet som er mest populært her også, også er det pappa han ler mest av. Hehe, skjønner det jeg[:D]

Back
Topp