THE woman :D (istedet for the man :D)

t0mmelise

Forumet er livet
mhm, det er rihanna :) 

wooohooo, for en sykt bra konsert  :D damn.. :) Eller hva sier du Ariana? :D 

I dag har jeg vært i bergen by å truffet Escuro & Lenore :D Og deres små herlige gutter :) 
Kost oss med biffburger til lunjs :)) 

Ellers da? Hvordan går det med dere her inne? :) Mange som har begynt i barnehagen ser jeg :)

her har vi hatt 4 dagen i dag og HUN SOV FOR FØRSTE GANG I DAG :) wooohooo.. dette er stooooort.. hun sover bare av og til på dagen også i tillegg i VOGN :D uuuuuh, mama so proud :) av barnehagetantene :D 

Jeg tror vi alle tok litt løøønsj for deg trone :D :D hehe.. :) Vi ble plutselig høygravide kjentes det ut som :D hahah.. :) 

Ja det var utrolig deilig at de fikk det til :D HÆPPIII :) 

Jeg tror vi alle tok litt løøønsj for deg trone :D :D hehe.. :) Vi ble plutselig høygravide kjentes det ut som :D hahah.. :) 

Så flott at du har hatt en kjekk tur til Bergen!

Skulle så gjerne vært med dere på lunsj, men for å få dette landet til å gå rundt må jo noen holde seg på jobb..;)

Så flott at snuppa har sovet i barnehagen da, det betyr at hun begynner å bli trygg og det er en god ting for mammahjertet:)

Mhmmm! Hun er bare helt råååå!
Så klart, sang litt surt her og der, men til gjengjeld så showet hun og hadde lysshow til de graaaaaader! Hun vet å holde fart i publikum iallefall! Vell verdt 700kr! Synd den varte så kort! Den gjorde ikke det da, men skulle ønske den varte litt lenger, hehe...

Back
Topp