The Well

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Er det noen som har vært på The Well spa?

Trodde det skulle bli kleint pga det er delvis tekstilfritt, men d gikk greit altså. (Jeg var alltid tildekket, enten med badedrakt, håndduk eller slåbrok)

Kan ikke huske å ha sett så mange mannlige kjønnsorgan før, men etter de første 15 minuttene så var d ikke kleint lenger, og man la ikke merke til det.

Må tilbake og teste noen av spabehandlingene deres ihvertfall!

Aldri hørt om engang jeg O.o

Måtte google det. Vet ikke helt om det er stedet for meg. Men skal ikke vise det til mannen:p

Aldri hørt om engang jeg O.o
Hvor er det da?
Måtte google det. Vet ikke helt om det er stedet for meg. Men skal ikke vise det til mannen:p

D er på Kolbotn, sørøst for Oslo.

D er nordens største badehus, visstnok.

D var ikke så "galt" som jeg frykta altså. Men de første 15 minuttene der inne følte jeg meg veldig malplassert. Så la man ikke så veldig mye merke til at enkelte kjørte tekstilfritt i badstuene og kulper. De har jo, som sagt, slåbroker man har på seg når man går mellom de forskjellige rommene og bassengene.

D var veldig avslappende, jeg skal absolutt dra tilbake igjen. Og håper jeg får med mannen. :)

Er det noen som har vært på The Well spa?

Trodde det skulle bli kleint pga det er delvis tekstilfritt, men d gikk greit altså. (Jeg var alltid tildekket, enten med badedrakt, håndduk eller slåbrok)

Kan ikke huske å ha sett så mange mannlige kjønnsorgan før, men etter de første 15 minuttene så var d ikke kleint lenger, og man la ikke merke til det.

Må tilbake og teste noen av spabehandlingene deres ihvertfall!
Kult! Har kjempelyst til å dra dit, men er litt usikker på kropp og nakenhet. Har noen kilo ekstra, og er redd for om jeg vil klare å ikke tenke kropp! :P Dro du alene eller med samboer eller? Lurer på å gi samboern gavekort for to.. Fortell mer om stedet da? :D

Kult! Har kjempelyst til å dra dit, men er litt usikker på kropp og nakenhet. Har noen kilo ekstra, og er redd for om jeg vil klare å ikke tenke kropp! :P Dro du alene eller med samboer eller? Lurer på å gi samboern gavekort for to.. Fortell mer om stedet da? :D

Jeg har også noen kg for masse, men null problem. Dro med en venninne. Vi kjøpte hver vår badedrakt, så får du utlevert flioflops, slåbrok og to handduker. Ene handduken bruker du rundt kroppen når du er i sauna/steamrom, og den andre bruker du til å sitte på der inne. Man har på seg slåbroken når man går mellom de forskjellige tingene man kan gjøre. De har vel mer eller mindre alt der :p

Og en dritgod sjokoladekake :p

D er café, bar og restaurant der.

jeg har skikkelig lyst til å dra dit. men er det sånn at det faktisk er lov til å være naken der??

ok det hørtes jo egenlig ganske digg ut;P tror jeg vil bruke badedrakt som et alternative LOL men elles så det jo sikkelig fint ut *sukk* to mnd og jeg skal på weeken spa opphold mens poden og pappa skal være hjemme og kose seg!

jeg har skikkelig lyst til å dra dit. men er det sånn at det faktisk er lov til å være naken der??

Ja, d er lov å være naken i badstu/steamrom og i de forskjellige kulpene/bassengene/dusjene. Men man skal ikke gå å sprade naken altså. Man får utlevert ting til å dekke seg med.

Ja, d er lov å være naken i badstu/steamrom og i de forskjellige kulpene/bassengene/dusjene. Men man skal ikke gå å sprade naken altså. Man får utlevert ting til å dekke seg med.
det hørtes skikkelig gøy ut! jeg spurte mannen hva han syns om det, og han sa "go for it!". vi bor ganske nærme, så man skal ikke se bort ifra at jeg tusler rundt der med strekkmerker, hengerumpe og appelsinhud <3 hihihih!

det hørtes skikkelig gøy ut! jeg spurte mannen hva han syns om det, og han sa "go for it!". vi bor ganske nærme, så man skal ikke se bort ifra at jeg tusler rundt der med strekkmerker, hengerumpe og appelsinhud <3 hihihih!

Kjør på! Jeg har også strekkmerker, hengerumpe og appelsinhud ;)

Back
Topp