Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 6 Des 2014 #1 SPOILER ADVARSEL!! For dere som ikke har sett alt, ikke les denne tråden! Noen må bare forklare meg hva i huleste skjedde på slutten i episode 8?? Og var det sesongavslutningen?
SPOILER ADVARSEL!! For dere som ikke har sett alt, ikke les denne tråden! Noen må bare forklare meg hva i huleste skjedde på slutten i episode 8?? Og var det sesongavslutningen?
Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Juli13-jentene Januarskatter 2015 VIP 6 Des 2014 #2 Det er bare pause til etter nyttår. Ikke sesongavslutning. Heldigvis
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 6 Des 2014 #3 Huleboer! skrev: Det er bare pause til etter nyttår. Ikke sesongavslutning. Heldigvis Klikk for å utvide … Så bra! 8 episoder var litt lite til å være en hel sesong. Men den avslutta liksom på en typisk sesongavslutning-måte, så jeg ble litt bekymra.
Huleboer! skrev: Det er bare pause til etter nyttår. Ikke sesongavslutning. Heldigvis Klikk for å utvide … Så bra! 8 episoder var litt lite til å være en hel sesong. Men den avslutta liksom på en typisk sesongavslutning-måte, så jeg ble litt bekymra.
Bellatrix Forelsket i forumet Oktoberskattene 2015 7 Des 2014 #4 Er tilbake i slutten av februar!! Alt for lenge til