The walking dead

Dramadama

Gift med forumet
Ser du på det eller?

Synes det er dritskummelt jeg!! Sitter med lyden nesten helt avskrudd og med hjertet i halsen. Dumme mannen gikk og la seg også. Tror jeg skal ligge ekstra tett inntil han i natt ;)

Står på her også, men det blir litt teit syns jeg.. For dumt til å være skummelt. :)
Men nå blir ikke jeg redd av nesten noen filmer heller da.
Bare alien-filmene.. hehe..

Jeg synes ikke Åndenes Makt er noe skummelt i det hele tatt, men denne serien her har noen scener hvor jeg skvetter litt. 

*Moråse* skrev:
Står på her også, men det blir litt teit syns jeg.. For dumt til å være skummelt. :)
Men nå blir ikke jeg redd av nesten noen filmer heller da.
Bare alien-filmene.. hehe..

Jeg sitter og sier til meg selv at det bare er på liksom, men jeg hadde mareritt i natt som ligna på denne serien. Så det ble litt ekstra skummelt :P
Jeg har egentlig bare skrekkfilmer i filmhylla mi, men etter at jeg ble mamma så har jeg ikke turt å se de...  Og the hills have eyes var favoritten min ;)
Dårlige greier ass...

Ja og jeg digger den, og nå angrer jeg på at jeg allerede har sett hele sessongen.

NEI, det ser jeg ikke på.. Var rask å skru over med en gang jeg så hva som begynte! ;P
Har ikke mage til slikt lenger.. Superpyse! hehe

Sitter å ser på og ler... Finnes ikke skummelt i mine øyne..

Dritskummelt? Er i gang med sesong 2 vi, kan ikke si jeg syns det der _skummelt_, men artig serie er det.

Jeg syns forresten de fleste zombie-filmer er fantastisk teite, men denne serien her er faktisk bra. Hadde ikke lyst å se den da samboeren min spurte om jeg ville se, men så fikk jeg med meg noen glimt siden jeg satt i stua da han så første episode, så da ble det til at jeg begynte å se på den jeg og. Angrer ikke.

Haha, ja.. Har sett sesong1, men synes ikke det er så skummelt :p Mannen har tegneseriene serien er basert på og er ihuga fan :p Litt kjedelig at han kommenterer alt som er annerledes fra serien og hva som skjer nå... Og NÅ.. :p Men ellers en kul serie!

eeeeeeeeeelsker det ! 

etterpå skal jeg se episode tre av sesong to :D  hurra !

jeg er utrolig pingle, og vanligvis driiiitredd, spesielt zombier, men denne serien elsker eg! syns jo zombiene er ganske ekle, men de har liksom så bra kontroll på de, om dere skjønner :P og så skjer det så mye mer enn bare zombier, handlingen går utover hele det at det er zombier, mye drama og slikt.... så jeg digger det!! :D har sett hele sesong 1

Jeg gikk rundt i huset i går og slukket og låste og turte nesten ikke puste. Hahaha. Blir så påvirka altså :P
Lå vel en halvtime etter at jeg hadde lagt meg og hørte etter skumle lyder. Selvfølgelig var ikke bikkjene klare til å legge seg, så de snek seg rundt i huset og lagde ekle lyder ;)

LittleMonkey skrev:
Whaaat!? Er hele sesong2 ute?

Nei, har kommet tre episoder, mener jeg..

Jeg så forøvrig på første og andre episode i går, og ble positivt overrasket. Det kunne blitt skikkelig dårlig med tanke på hele zombie-opplegget, men det gjorde det ikke!

Nå blir det en avveining om vi skal fortsette å se det på tv, eller se det på nett :p

Back
Topp