The walking dead tråd (obs mulige spoilers).

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Finnes en sånn tråd fra før?

Mange som ser på?

Hadde vært kjekt med en tråd for å diskutere episodene framover om vi er flere som ser på :)?
 
Eg såg ei episode trur eg :p
Dytter den opp for den uansett, må då vere fleire her inne som ser på denne serien! :)
 
Følger med på her! Dvs, ikke sett siste to episodene. Ga egentlig opp sist sesong, syns det var så dårlig utvikling, men de byttet ut litt personell nå og fikk litt trua når jeg så promoen til nyeste sesong, så da måtte jeg bare kikke :p

Likte begynnelsen først da, første sesong er jo fantastisk bra! Nå er det mest nysgjerrighet, må liksom finne ut hvordan de skal avslutte det :p
 
Følger med på her! Dvs, ikke sett siste to episodene. Ga egentlig opp sist sesong, syns det var så dårlig utvikling, men de byttet ut litt personell nå og fikk litt trua når jeg så promoen til nyeste sesong, så da måtte jeg bare kikke :p

Likte begynnelsen først da, første sesong er jo fantastisk bra! Nå er det mest nysgjerrighet, må liksom finne ut hvordan de skal avslutte det :p

Du har fått med deg at de skal lage Rick Grimes filmer? Triologi visstnok [emoji28]
 
Du har fått med deg at de skal lage Rick Grimes filmer? Triologi visstnok [emoji28]

Jaaaa og jeg vet ikke helt hva jeg syns om det nei :p

Jeg likte veldig godt de første tre sesongene av Fear the Walking Dead (særlig nr 3!), men DET gikk til helsike det, når showrunneren fra TWD overtok og ødela
 
Jaaaa og jeg vet ikke helt hva jeg syns om det nei :p

Jeg likte veldig godt de første tre sesongene av Fear the Walking Dead (særlig nr 3!), men DET gikk til helsike det, når showrunneren fra TWD overtok og ødela

Har ikke sett FTWD, er det bra?

Greit om filmene faktisk avslutter alt, men de melker det jo så sykt [emoji28]
 
Har ikke sett FTWD, er det bra?

Greit om filmene faktisk avslutter alt, men de melker det jo så sykt [emoji28]

Ja, likte de tre første sesongene som sagt, men skulle ønske de hadde utnyttet potensialet og vist mer om hvordan samfunnet faktisk falt sammen, det hadde vært spennende å se!
 
Ja, likte de tre første sesongene som sagt, men skulle ønske de hadde utnyttet potensialet og vist mer om hvordan samfunnet faktisk falt sammen, det hadde vært spennende å se!

Da skal jeg se det når denne sesongen av walking dead er ferdig ;)
 
Jaaaa og jeg vet ikke helt hva jeg syns om det nei :p

Jeg likte veldig godt de første tre sesongene av Fear the Walking Dead (særlig nr 3!), men DET gikk til helsike det, når showrunneren fra TWD overtok og ødela
Jeg likte også godt de tre første sesongene! Jeg datt ut i den siste som gikk før denne nye begynte, og ikke fått hentet meg inn selv om samboer ser på det enda :p
 
Jeg likte også godt de tre første sesongene! Jeg datt ut i den siste som gikk før denne nye begynte, og ikke fått hentet meg inn selv om samboer ser på det enda :p

Datt også helt av, likte John Dorie, men utover det, neh
 
Ser dere forresten the talking dead også?
 
Nei, det har jeg aldri sett *måtte Google før jeg svarte*:p er det gøy?

Jeg liker det litt, får litt mer innblikk i episoden som har vært vist (går alltid rett etter episoden av TWD). Mye fjas også, men de reflekterer rundt alt som skjer på en fin måte. Får liksom med meg litt mer enn hvis jeg ikke hadde sett det :p
 
Jeg liker det litt, får litt mer innblikk i episoden som har vært vist (går alltid rett etter episoden av TWD). Mye fjas også, men de reflekterer rundt alt som skjer på en fin måte. Får liksom med meg litt mer enn hvis jeg ikke hadde sett det :p
Aha :D
 
Nei jeg sluttet når de bestemte seg for å sparke han som spiller Carl, fordi han ble 18 og dermed måtte få høyere lønn. Støtter ikke slike holdninger
 
Har ikke sett de siste 2-3 sesongene jeg, ble litt lei :p
 
Datt ut den sesongen der dei gjekk langs ei jernbanelinje ein heil sesong. Har det tatt seg opp? :)
 
Back
Topp