the waiting game...

Marie00

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Har så vanskelig for å fokusere på noe konstruktivt... jobber hjemmefra så det er litt viktig at jeg klarer det :/

venter på å føle meg bedre
venter på å føle meg værre
venter på sykehusavtale
venter på svar

noen andre som sliter med det samme? noen som har noen tips?
 
Jeg ga opp jobben og tok tidlig juleferie i dag ;) håpløs! Sitter kun å tenker på om jeg har for lite symptomer, hvordan folk vil reagere, første ul osv osv.. ☺️☺️
 
Har nesten ikkje hatt noen symptom i noen av svangerskapa mine, så symptomer er eg ikkje bekymret for. Eg frykter hvert do besøk, redd eg skal blø :-/ ellers er det lite eg går og funderer på
 
Har nesten ikkje hatt noen symptom i noen av svangerskapa mine, så symptomer er eg ikkje bekymret for. Eg frykter hvert do besøk, redd eg skal blø :-/ ellers er det lite eg går og funderer på


Jeg er like spent og nervøs hver gang jeg ser på toalettpapiret.. Lurer på om det vil gå over.. :p
 
Har du barn fra før Hi? Jeg tenker og bekymrer meg mye mindre nå enn sist gang. Har ikke mye tid til å sitte å tenke med en liten toåring her og full jobb. Føler svangerskapet går mye fortere nå enn sist:)
 
Jeg ga opp jobben og tok tidlig juleferie i dag ;) håpløs! Sitter kun å tenker på om jeg har for lite symptomer, hvordan folk vil reagere, første ul osv osv.. ☺️☺️
Jeg og tok jule ferie idag. Skal gå inn for å ikke tenke alt for mye
 
Jeg må vær 100% fokusert i jobben min, så da må alt om graviditet legges bort. Litt greit, for da går dagene fortere kjenner jeg
Blir spennende om jula går like fort
 
Har du barn fra før Hi? Jeg tenker og bekymrer meg mye mindre nå enn sist gang. Har ikke mye tid til å sitte å tenke med en liten toåring her og full jobb. Føler svangerskapet går mye fortere nå enn sist:)

Jeg har ikke barn fra før så det har kanskje litt med det å gjøre også :happy:
 
Det er stor forskjell når man har barn fra før synes jeg. Da glemmer man nesten at man er gravid (selvsagt ikke likt for alle, men for meg er det slik iallfall). Jeg spiste faktisk spekesinke noen dager etter positiv test, fordi jeg hel glemte at jeg var gravid. Med første kværnet det rundt i hodet døgnet rundt, og tiden gikk ulidelig sakte. Ingen geniale tips, men forsøk så godt du kan å få fokus over på noe annet, så plutselig en dag føler du deg i mye bedre form, og vips, så er du så langt på vei at du kjenner liv. Da er det mye mindre stressende synes jeg iallfall - da får man jo jevnlige betryggelser :)
 
Back
Topp