Jeg spilte the sims (1) på PS2, og hadde det altså så moro! Det var en storydel man måtte spille før man kunne spille fritt, jeg likte den veldig godt også.
Deretter spilte jeg the sims 3 på PS3, bygget og spilte og plantet og lekte meg, så mange timer med moro!

Og det er en ting jeg "savner" derfra; når man lærte småbarn å gå, det var en så utrolig søt sekvens.
Kjøpte the sims 4 da det kom for noen år siden (2015?), og har spilt det utrolig masse! Litt sånn periodevis da. Savnet 3eren i begynnelsen, men så kommer man inn i det, og grafikken er jo helt klart utrolig mye bedre, og så kommer det utvidelser slik at man får spilt litt mer slik som man vil. Tenker nesten at det kan ikke bli bedre enn det er nå. Har ikke spilt noe de siste årene pga lille frosken min som ble født for 1 år siden

, men nå sover han bedre og det har gitt meg litt tid. Så jeg plukket det akkurat opp igjen for noen uker siden og kjøpte noen utvidelsespakker! Så nå kan jeg lage vampyrer, havfolk og aliens.

Og ha kjæledyr! Det er også en pakke som gir litt mer story (det liker jeg) som heter Strangerville.
Jeg leker meg med masse rart.

Laster ned karakterer fra TV og film som jeg liker og har dem som naboer (eller spiller med). Eller prøver å la en sim oppdra 7 barn alene.

Eller lager kloner av meg selv med forskjellig hårstil og forskjellige deler av min personlighet, og ser hvem som blir favoritten min.

Og så har jeg babyen med meg i spillet såklart.