"the purple line"

siho

Forelsket i forumet
*MIA*
Ligger det noe i dette? Noen som vet dem hadde det og/eller fulgte med på denne for å vite åpningen sin? :)

Hørt om den før. Lurer veldig på om det har noe for seg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hadde vært veldig greit om de kunne holdt fingrene mer av fatet på denne måten, ja!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ah, den var ny for meg :) Har ikke sjekket, men hadde vært litt mer "behagelig" å undersøkes på den måten sikkert :p Jeg har takket nei til sjekk av åpning hos jordmoren min *pyse*

Sent from my iPhone using BV Forum

Ah, den var ny for meg :) Har ikke sjekket, men hadde vært litt mer "behagelig" å undersøkes på den måten sikkert :p Jeg har takket nei til sjekk av åpning hos jordmoren min *pyse*

Enig. For kan ikke si det er så godt at dem kjører hele handa oppi. (Føles sånn) blæ :p

Oh my lord! Er så lilla hele veien opp jeg. Det er det rareste jeg har sett! Kan bekrefte at det ikke var slik for 3 uker siden, da det var noe annet som ble sjekket i de trakter. Men kan med hånden si at jeg ikke er i fødsel, hvertfall ikke som jeg merker. Har ikke en kynner en gang...

Oh my lord! Er så lilla hele veien opp jeg. Det er det rareste jeg har sett! Kan bekrefte at det ikke var slik for 3 uker siden, da det var noe annet som ble sjekket i de trakter. Men kan med hånden si at jeg ikke er i fødsel, hvertfall ikke som jeg merker. Har ikke en kynner en gang...

Så fascinerende egentlig!
Kanskje du på en eller annen måte kan ta det som et tegn på at kroppen har jobbet uten at du har merket det? :)
Et slags modningstegn kanskje.
Hadde jo ikke skadet nå ;)

Så fascinerende egentlig!
Kanskje du på en eller annen måte kan ta det som et tegn på at kroppen har jobbet uten at du har merket det? :)
Et slags modningstegn kanskje.
Hadde jo ikke skadet nå ;)
Det er jo lov å håpe. Den er superlilla, og er hele veien opp, ikke til å ta feil av. Men kanskje det er so slimproppen, som kan gå lenge før det skjer noe?
Skal sies at jeg har hatt nedpress, og syntes ikke det gjorde vondt, og jeg har følt kynnerer før, så jeg regner med at jeg kommer til å skjønne når riene setter igang.

Måtte sjekke her også er jo også lilla langt opp men ikke antydning til fødsel ....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nå er den 1cm over der selve rompesprekken slutter. Og magen har droppet. Men kjenner ingen tegn til fødsel.

sjekket dette kvelden før morgenen alt begynte. Var knall lilla hele veien. var ikke det før! så tror nok at det er et modningstegn, men noe mål på åpning er det vel neppe..

Jeg leste om dette før jeg ble gravid. Streken er likens hele tiden hos meg. Endret seg ikke, eller oppsto, bare grunnet åpning eller noe:)

Mh

Sjekket for første gang nå og den er lilla hele veien opp. Så håper alle disse maseriene har gjort godt grunnarbeid til den store dagen;)

Sniker litt..

Dette syns jeg var spennende! Aldri hørt om dette før. Måtte jo sjekke, og da var streken der, lang, lilla og veldig tydelig. Jeg er bare 26 uker på vei, så håper jeg ikke er i fødsel ennå ;)

Sniker også! Leste om dette før jeg ble gravid, og streken var da også lilla og tykk. Det er den fortsatt, i uke 22.
Har lite tro på dette altså :/

Hm. Ja, jeg vet ikke. Jeg glemte å følge med selv så :p hehehe.. men spennende å høre :)

Back
Topp