The pregnant walk :P...og vond rygg!

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Må bare høre her om flere opplever dette :p
Har alltid likt å tusle rundt på kjøpesentre og dra på shopping...men nå er det virkelig en utfordring...i uke 12! :wideyed:
Har allerede begynt å få en sånn "gravid gange", og det iler nedover i lårene mine og får skikkelig irriterende "press" mot korsryggen om jeg har gått en 20 minutters tid. Hver gang jeg ser en benk så må jeg sette meg.
Blir jo litt overrasket over at jeg opplever dette allerede :rolleyes::p Slitsomt også da jeg orker svært lite :meh:
Er tredjegangs gravid...
Flere her som opplever det samme? :oops:

Er tredjegangs jeg også og går som en pingvin pga smerter i bekkenet. Det er kun de som har bekkenløsning med gangvansker som får gratis fysio, så vi får trøste oss med det :p

Jeg "vagger" allerde enkelte dager på jobb:p får vondt både fremme og bake og beina låser seg så jeg bruker ikke kroppen mer enn nødvendig! Kjøpesenter klarer jeg ikke fordi jeg blir svimmel! Blir mye nettshopping denne gangen.

Blir veldig sliten og vondt i korsryggen når jeg går mye. Kjennes nesten ut som kynnere hvis jeg anstrenger meg :p synes det var urimelig tidlig :)

Jeg vagger når jeg har stått eller gått for lenge. Kjenner det tar på for bekkenet så må nok roe ned min stillingsprosent noget, har to gutter, en mann og ett hjem som trenger en oppegående mor ;-)

Back
Topp