Jeg prøver å finne ut hvilken vogn vi skal skaffe oss. Men herregud så mye mas og skriverier folk driver på med med disse vognene. Jeg kan ikke lese meg opp på 73 forskjellige vogner på 13 sider à/stk opp og ned!! Får vondt i hjernen.
Kan du bare nevne én vogn? Den beste du har hatt og skrive kort om denne? For jeg drukner i anbefalinger her.
Kan du bare nevne én vogn? Den beste du har hatt og skrive kort om denne? For jeg drukner i anbefalinger her.

Holdt på å kjøpe Bugaboo Fox 3, men etter å ha lest en sammenligning mellom de to, landet vi på Uppababy. Er mye oftere på fortau og i byen/kjøpesenteret enn på skogsstier, hvis jeg er helt ærlig med meg selv
Og den er kjempefin på grus, som feks i lysløypa der vi bor. Kan gjøres om til søskenvogn, med liggedel/sittedel/bilstol (2 deler samtidig). Og best av alt, man kan få plass til hele livet i handlekurven 
veldig fornøgd med alt med den vognen. Tar liten plass i bilen, lett å slå sammen, lett å trille i butikker, god å trille på forskjellig underlag. Kan gjøres om til søskenvogn. Lett å klikke på bilsete. Eneste den ikke er så god på er å trille på ubrøytet veier med snø. Men det er vel ikke så mange vogner som funker til.