the last song er jaggu sippe film : P

cattababe

Gift med forumet
Sipper som bare det jeg :p [8D]

Syns det var ein drittfilm eg...[:-][8|]

ORIGINAL: cattababe

Sipper som bare det jeg :p [8D]

sign[8D]

JEG syns den var kjempebra jeg[:D][:D][:D] Og satt da på toget fra Oslo til tr.heim og sippa som en unge når jeg så den hehe[:D]

Har den ferdig nedlasta, tenkte å se den i kveld kanskje.
Og etterpå må jeg nok se The Runaways enda en gang, og tvinge sambo til å se den sammen med meg. [:D]

Boka er 10 ganger bedre

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: toneany

Og etterpå må jeg nok se The Runaways enda en gang, og tvinge sambo til å se den sammen med meg. [:D]

Hvilken film er The Runaways?
The Last Song var helt ok, men Miley irriterer meg med det oppblåste, sure trynet sitt (spesielt i denne filmen, nesten sur hele tida!)

Signerer! Er et eller annet skikkelig merkelig med henne. [&:]
Jeg elsker filmen da, men den hadde vært hundretusen ganger bedre med en annen hovedrolle.

The Last Song var helt ok, men Miley irriterer meg med det oppblåste, sure trynet sitt (spesielt i denne filmen, nesten sur hele tida!)

The Runaways var det første rockebandet med kun jenter i, som slo igjennom iallefall.
Kristen Stewart og Dakota Fanning spiller i den, og begge er dritflinke her, og de synger begge selv.
Dødsbra musikk. [:D]

The Runaways var det første rockebandet med kun jenter i, som slo igjennom iallefall.
Kristen Stewart og Dakota Fanning spiller i den, og begge er dritflinke her, og de synger begge selv.
Dødsbra musikk. [:D]

OOOoooOOOooo... *laste ned*

Back
Topp