Svar på tråd

Testdag

Kjenner at testetrangen kommer litt fortere nå enn det gjorde i starten. For akkurat nå så ønsker jeg bare at den streken ikke skal dukke opp og blir kanskje litt utålmodig:rolleyes: vet jo av alt jeg har lest rundt om på forum osv at det kan jo ta litt tid, men men. Her er testene hvertfall

[ATTACH=full]448082[/ATTACH]

Syns ikke jeg ser så stor forskjell nå, men har jo vært litt hyppigere testing mellom de tre nederste testene. Den bruker hvertfall lengre tid på å komme frem, men dukker nå opp til slutt. Skal prøve å holde meg til helgen før ny test nå, hvis jeg klarer.

Ellers er det første dag tilbake i jobb igjen i dag. Noe jeg både gleder og gruer meg til. For en god del eller de fleste vet jo at jeg var gravid, men vet ikke om de vet hva som har skjedd osv. så litt spent og gruer meg til eventuelle spørsmål, men tror det skal gå greit. Har prøvd å forberede meg litt mentalt i hodet og hva jeg evt. kommer til å svare. Så krysser fingrene for en grei første vakt tilbake i jobb.

Når ble deres test negativ etter en slik prosess? Og når fikk dere mensen etter dette?

Back
Topp