Snart 2 uker siden MA
Nå er det snart to uker siden MA og to dager siden de måtte fjerne rester i narkose. Dagen etter var ikke mye moro, hadde enda smerter og feber igjennom hele dagen. Noe som er forståelig da det hadde oppstått infeksjon der i tillegg. Så tenker at den feberen hadde nok kommet uansett. Fikk beskjed at jeg kom til helt riktig tid, så vi kunne få renset opp og starta behandling før infeksjonen ble altfor ille. Så det er hvert fall godt å tenke på at jeg lyttet helt riktig til kroppen og ringte inn. De sier jo at det er bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite 
Dagen i dag har vært noe bedre, men med en syk lita jente hjemme så kjenner jeg fort på kroppen når den har blitt pushet for langt. Så prøver å være flink å lytte til den og ta det med ro. Noe annet som er positivt er at det ser ut som blødningen er så og si ferdig
er så vidt jeg spotter litt ved tørking etter toalettbesøk. Så det er jo snart en ting jeg kan stryke fra listen. Ellers fikk jeg beskjed på sykehuset at det beste for kroppen er å vente med prøving til jeg har hatt en runde med menstruasjon. Dette for å la livmoren få tid til å komme seg og infeksjonen er borte. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe tante rød kommer så fort som mulig på besøk.
Veien videre:
- Blødninger stopper (kan snart stryke denne)
- Negativ graviditetstest
- Eggløsning
- Positiv test