Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Andre syklus etter fødsel er komplett. Som ventet ble det ikke spire i PP1, dette er femte gang vi prøver å få barn og det har ikke skjedd på første forsøk hittil.
Sykluslengden ble 31 dager, med EL først på dag 20 og lutealfasen ble bare 11 dager før TR dukket opp. Forrige lutealfase var 14 dager, så jeg antar at syklusen er ustabil siden det ikke er så lenge siden fødsel. Ikke så mye å gjøre med det annet enn å være tålmodig tror jeg
Får jeg sen EL igjen havner det rett oppi nyttårsaften, noe som er litt ubeleilig. Får vel bare se hva som skjer.
Sykluslengden ble 31 dager, med EL først på dag 20 og lutealfasen ble bare 11 dager før TR dukket opp. Forrige lutealfase var 14 dager, så jeg antar at syklusen er ustabil siden det ikke er så lenge siden fødsel. Ikke så mye å gjøre med det annet enn å være tålmodig tror jeg
Får jeg sen EL igjen havner det rett oppi nyttårsaften, noe som er litt ubeleilig. Får vel bare se hva som skjer.
Last edited:
Nå er jeg nok blant de heldige som blør lite til vanlig, og min «mye» nå, er kanskje andres normal, men hjelpes. Blør både friskt blod og koagler. Jeg hadde ingen tester som tilsier kjemisk graviditet eller andre symptomer utenom det vanlige, så da er det kanskje bare kroppen som prøver å regulere etter fødsel for fire måneder siden? 
Om ikke annet fin tid å få baby på!
all melken røk i det dramaet som utspilte seg i september og sjokket for min del. Det tanket totalt, det skulle ikke vært lov å endre seg så raskt. Prøvde å pumpe opp produksjonen, men fikk 15-30ml per 20-30 minutter. Den dagen jeg ga opp pumpa jeg fem ganger, 2,5 timer totalt, med en output rundt 100ml. Det var ikke bærekraftig hverken fysisk, psykisk eller i totalbildet. En uke senere prøvde jeg å pumpe for å se, på 20 minutter hadde jeg et par dråper i trakten, ingenting i flaskene