The future is so bright ♡

Andre syklus etter fødsel er komplett. Som ventet ble det ikke spire i PP1, dette er femte gang vi prøver å få barn og det har ikke skjedd på første forsøk hittil.

Sykluslengden ble 31 dager, med EL først på dag 20 og lutealfasen ble bare 11 dager før TR dukket opp. Forrige lutealfase var 14 dager, så jeg antar at syklusen er ustabil siden det ikke er så lenge siden fødsel. Ikke så mye å gjøre med det annet enn å være tålmodig tror jeg :shy: Får jeg sen EL igjen havner det rett oppi nyttårsaften, noe som er litt ubeleilig. Får vel bare se hva som skjer.

Last edited:
CD3 og hjelpes meg. Dette er andre gang jeg har mensen etter fødsel, første mens var helt normal for meg, slik det pleide å være før forrige graviditet. Mengdene og varigheten var lik, samme behov for smertelindring og alt.

Dette her???? Vondere enn vanlig og det blør så mye :sour: Nå er jeg nok blant de heldige som blør lite til vanlig, og min «mye» nå, er kanskje andres normal, men hjelpes. Blør både friskt blod og koagler. Jeg hadde ingen tester som tilsier kjemisk graviditet eller andre symptomer utenom det vanlige, så da er det kanskje bare kroppen som prøver å regulere etter fødsel for fire måneder siden?
:dontknow

Andre syklus etter fødsel er komplett. Som ventet ble det ikke spire i PP1, dette er femte gang vi prøver å få barn og det har ikke skjedd på første forsøk hittil.

Sykluslengden ble 31 dager, med EL først på dag 20 og lutealfasen ble bare 11 dager før TR dukket opp. Forrige lutealfase var 14 dager, så jeg antar at syklusen er ustabil siden det ikke er så lenge siden fødsel. Ikke så mye å gjøre med det annet enn å være tålmodig tror jeg :shy: Får jeg sen EL igjen havner det rett oppi nyttårsaften, noe som er litt ubeleilig. Får vel bare se hva som skjer.
Ammer eller pumper du noe nå, forresten?

Vår eldste et laget ca på nyttårsaften :knegg: :bag: :bookworm: Om ikke annet fin tid å få baby på!

Ammer eller pumper du noe nå, forresten?

Vår eldste et laget ca på nyttårsaften :knegg: :bag: :bookworm: Om ikke annet fin tid å få baby på!
Nei :sad010 all melken røk i det dramaet som utspilte seg i september og sjokket for min del. Det tanket totalt, det skulle ikke vært lov å endre seg så raskt. Prøvde å pumpe opp produksjonen, men fikk 15-30ml per 20-30 minutter. Den dagen jeg ga opp pumpa jeg fem ganger, 2,5 timer totalt, med en output rundt 100ml. Det var ikke bærekraftig hverken fysisk, psykisk eller i totalbildet. En uke senere prøvde jeg å pumpe for å se, på 20 minutter hadde jeg et par dråper i trakten, ingenting i flaskene :sad010 Ingen vits i å legge han til siden det ikke er noe der, er vel 45 dager eller noe siden sist jeg tracker amming i appen :sad010 Han var heldigvis interessert noen uker etter at jeg sluttet å pumpe, så det var fint ❤️

Min eldste er også laget rundt nyttårsaften, mulig et par dager inn i januar ❤️ han har bursdag den siste uka i september :happy:

Back
Topp