The final Destination

*Meya*

Forumet er livet
Noen som har sett den? Og sett de andre filmene i serien?

Hva synes dere?

Jeg og mannen blir ikke enige hehe, han mener den siste filmen er en slags parodi på de andre filmene hehe.

ja, sett alle.. Nå er det mange år siden. Men kan stemme det du sier at det var en slags parodi på de andrre.

Kunne tenkt meg å sett den i 3D hehe...

Har sett 1 og 2.. synes de var bra i alle fall.. den gangen... mange år siden da[;)]

Har sett alle sammen, men angrer hver gang..  fysj og fysj og grøss og gru....

Jeg elsker de tre første, vet ikke helt hva jeg synes om fireren, men den var ikke så verst, kanskje bare litt overkill på effektene, som da han fyren ble most gjennom gjerdet haha.

ORIGINAL: *Meya*

Jeg elsker de tre første, vet ikke helt hva jeg synes om fireren, men den var ikke så verst, kanskje bare litt overkill på effektene, som da han fyren ble most gjennom gjerdet haha.

haha..
Husker jeg og synes dem var bra den gangen når jeg så dem.

Etter jeg har fått even kan jeg ikke se skrekk filmer lengre.. Er ekstrem redd. Så en film hvor en mann knivstakk en dame i dusjen. Gjett hvem som tok med seg kniv og låste døren nesten gang jeg gikk i dusjen og sambo ikke var hjemme. Tenk om han hadde kom inn døren når jeg kom ut av badet med kniv i hånden. Han hadde nok trodd jeg var spinnvill.

ååååh, er sikkert 6 år siden jeg så disse!! likevel har jeg ennå ikke fått ut av hodet den scenen hvor han ene får en stige i øyet![&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Værste scenen synes jeg er den, hvor ene jenta får en skru-maskin/drill eller noe sånt gjennom øyet/hode..  fyttikatta...

Sett alle. Eller sitter og ser på den siste nå, og det er jo mer komedie enn noe annet [;)]

Back
Topp