the diary of Tea29

Tea29

Forelsket i forumet
hei hei....
kommet mæ til uke 5+6....er ødelagt av dårlig matlyst,kvalme og lite søvn....syns det er tragiskt det her....meeeeeen men....
var hos lege på tir bare for å sjekke at alt var som det skulle og det var det.
sitter på jobben å tenker at det er ganske utrulig dette,føler meg som førstegangsfødende fordi det er tross alt snart 9 år siden sist æ gikk gravid....scary[8D]
skal til 1 svangerskapskontroll den 13 april og gleder meg til dette :)
ønsker alle der ute en super dag og god helg....
kommer med flere innlegg etter hvert....

klem...

gratulera med dagbok - gleder meg til å bli kjent med deg

takker [:D]glede mæ til å bli kjennt med dokker alle sammen og[;)]

Masse gratulerer med dagbok[:D] å gratulerer med spira

tusen takk hero [:D]

off....helt ødelagt i formen i dag,kvalm,vondt i hodet og ja.....dårlig dag det her....[:'(] kommet til 6 uker,spennende tid det her,men går så tregt....har lyst å fortelle hele verden at æ e gravid,men nei må vente til æ e over på den sikre sia[:)]

ønske alle en fin søndag,æ for min del skal om få tima på jobb.....
wish me luck[;)]

offda, håper kvalmen gir seg snart snuppa... jeg er ikke kvalm enda - men er jo "bare" 4+6 idag [:)]

jeg vet hva du mener, har lyst å fortelle det til hele verden jeg også... veninnene mine og søsteren min vet det nå, og det er DEEEEEEEILIG at de vet om det og at jeg kan snakke med de om det. blir enda bedre når alle i gjengen vet det.

ha en fin dag du også [:)][:)][:)][:)]

ja glede mæ så utrulig mye te å fortelle[:D]han en super dag du og snuppa....og kos dæ,æ sitt på jobben nu og e ikke ferdig før kl 23 [:'(]

VIKTIG MILEPÆL! I dag lukkes nevralrøret. All grunn til å feire! Inni der vil hele barnets sentralnervesystem, deriblant hjernen, dannes og det er allerede nå beskyttet.

ARMENE FORMES: Til nå har embryoet bestått av hode, kropp og hale. Men i dag dukker det opp knopper som skal bli til embryoets armer![;)]

TISSETRENGT? Glatt muskulatur blir slappere i svangerskapet og det er slik glatt muskulatur i blæren. Den kan derfor ikke holde på like mye urin lenger. Det blir bedre etter hvert som livmoren vokser opp av bekkenet.

6+2 i dag....fortsatt dårlig,men har klart å bynne å spise litt mat....håpe vekta stiger igjenn[;)]

e vel bare å komme sæ på skolen da....ha en fin dag alle sammen[:D]

rettelse 6+3

Du er nå 6 uker og 4 dager på vei.
Unnfangelsen finner sted omkring:
14. februar 2010
Hjertet begynner å slå:
11. mars 2010
Embryoet beveger seg:
4. april 2010
Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:
11. april 2010
Alle indre organer er ferdig formet:
11. april 2010
Risikoen for spontanabort avtar: 25. april 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 2. mai 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 9. mai 2010 Fosteret svelger og tisser: 23. mai 2010 Tid for ultralyd: 30. mai 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 6. juni 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 20. juni 2010 Fosteret begynner å høre: 11. juli 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 8. august 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 12. september 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 19. oktober 2010 Antatt termindato: 9. november 2010

åååååååååååååååååååå så dårlig,startet i helga,kveldskvalmen endra sæ og gikk over til å bli morgen og heledagenkvalme.....i går lå æ på badgulvet i 4 tima å ropte i den store tlf....så liten så sliten....vil ikke mere,gir snart opp alt[X(][:(]

ja de æ kommet te 7+6 og e alleredelei av å vente [&:] ikke bra det her da.....
blir borte nån daga,skal dra på påskeferie med min lille familie....kjøre fra nord i mårra når æ e ferdig på jobb og da regne vi med å være i tr.heim utpå ettermiddagen på mandag.....kjenne det kan bli en lang tur for kroppen min,men jaja det får gå....

ha ei fortreffelig påske alle sammen[:D]

hehehe[:D]
i dag har æ investert i gravidbelte ens ern på grunn av at typen min nekta å kjøre på påskeferie til tr.heim uten at æ hadde kjøpt det....så da hadde æ ikke nå valg da [8D]

og gjett om æ fikk sjokk da han tok tua i handa og heiv sæ rundt å vaska alle vinduan i huset både innvendig og utvendig??!! Nesten så æ lurte på at æ sku ymte frampå at takan også skulle vært takk et strøk[8D] nei da hadde han vel gått i streik kanskje....ha ei super påske alle sammen [:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp