The Boss knows....

Tessababy

Elsker forumet
Septembermødre <3
jeg måtte ringe til sjefen i dag, da jeg ikke orka å sette meg i bilen og kjøre til jobben for å fortelle at jeg blir sykmeldt neste uke.. ( i håp om at jeg blir bedre fort)

Og da kom hormontrollet frem i meg.. begynte å tute neste med en gang jeg snakka med henne.. og hun gratulerte og synes det var såå koslig nyheter, og ta det rolig, så snakkes vi når du føler deg bedre osv osv... endte vel med at sjefen måtte trøste meg.. hehe... jajo...

da fikk jeg og føle på de berømte hormonene....

:_rr
 
Men så flott av sjefen din da :)

Gleder meg til jeg skal fortelle det her på jobb.
Alle her vet at vi mistet forrige gang og at vi prøver og har prøvd en stund så tror det vil bli vill jubel :D
Sjefen har allerede ansatt en vikar for meg hehe :p
Men det er vel helst fordi vi trenger rundt ett år på opplæring her så da var det like så greit å ansette noen først som sist.
 
Sniker fra juli :-) fortalte det til min sjef på onsdag - er jo sååå godt å ha sagt det så tenker at det bare er like så greit at du nevnte det :-)
 
Sniker fra juli :-) fortalte det til min sjef på onsdag - er jo sååå godt å ha sagt det så tenker at det bare er like så greit at du nevnte det :-)


Sniking her ja..:p

Jo det er igrunm greit å bare ha sagt d.. men litt i tidligste laget føler jeg. .

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg burde nok ha gjort det fordi jeg vet jeg skal få noen nye prosjekter men går alt godt nå så får jeg ikke anledning til å fullføre dem. så egentlig burde noen andre fått dem. Men vi er så sammensveiset her på jobb at for meg vil det være unaturlig å bare fortelle til sjefen og ikke de andre... og ikke helt klar for at alle skal få vite det enda...
 
Jeg måtte si det på onsdag pga. sykemelding og jeg er kun 6 uker. Veldig tidlig, men er jo umulig å holde det skjult når det står pga. bekkenløsning på sykemeldingen :P
 
Jeg har alltid sakt det tidlig til sjefen, men alltid da hun skal på ferie så mister jeg når ho er borte!:-p
Men denne gang skal det vært hemmelig en stund!
Må tilrettelegges eller flyttes er derfor jeg sier det tidlig!;-)
 
Jeg HAR så lyst å fortelle. For må snart begynne på tilrettelegging pga bekkenløsningen. DVS, får de andre ansatte til å forstå at eg må sitte på rullekrakkene stortsett overalt! for å sitte på trestoler, eller på gulvet er jo døden. ( var d de siste dagene på jobb denne uken)... Men synes enda d er for tidlig... :/ så venter nok bittelitt til
 
Jeg kommer nok til å si det til hun som er min personalansvarlig på jobb neste uke. Vi har mye å gjøre, og det forventes nok en del overtid fra min side, noe jeg kjenner at jeg ikke hverken orker eller har lyst til å utsette meg selv for akkurat nå.. Så da velger jeg å si det, så kan hun nok hjelpe meg med tilrettelegging o.l.
Tidlig å si det nå, særlig siden jeg egentlig bare går 'på vent' fram til tidlig ultralyd om halvannen uke, og er redd for å måtte komme med kontrabeskjed da.. Men når situasjonen er som den er tror jeg likevel jeg er mest tjent med å si det.. Og det høres jo ut som det gjelder deg også, Tessababy :)
 
Eg sa da til sjefen når eg leverte sjukemld. Føltes naturlig siden ho veit me har mista to ganga, å å ho ordna UL til meg første gangen. Så ho va berre glad på våres vegne å kryssa finrane for att da gjekk bra denne gangen =) Synst da e greit at ho veit da får ein litt meir forståelse når eg kjeme tilbake på jobb å kanskje ikkje e heilt på topp=)
 
Hehe. Men bra av sjefen da. Jeg husker da jeg ble sykemeldt i forrige svangerskap. Så ringte jeg sjefen min med en gang etterpå. (Var ikke klar over at jeg ble sykemeldt på forhånd). Og fikk beskjed i en sur tone "Jaså? Når hadde du tenkt å fortelle dette da??" "Eeeeeh, seriøst? Jeg kom nettopp ut fra legekontoret, jeg ble sykemeldt for 5 minutt siden. Vanskelig å si i fra mye før.........." "Åja......"
 
Men så flott av sjefen din da :)

Gleder meg til jeg skal fortelle det her på jobb.
Alle her vet at vi mistet forrige gang og at vi prøver og har prøvd en stund så tror det vil bli vill jubel :D
Sjefen har allerede ansatt en vikar for meg hehe :p
Men det er vel helst fordi vi trenger rundt ett år på opplæring her så da var det like så greit å ansette noen først som sist.
Så godt å være. Så samensveisett med kolegene og sjefen:-)
Jeg et litt nyskjerrig. Hva jobber du med siden dere trenger et år med opplæring?:-o
 
Ja jeg kommer nok til å være her så lenge det lar seg gjøre :) Veldig takknemlig for at jeg havnet her!

Ikke noe avansert i grunnen, er prosjektselger hos Norema.
Hovedgrunnen for at opplæringen er så lang er fordi prosjektene er lange :)
Vi selger gjerne et kjøkken 1-2 år før det skal leveres.
Også er det vanvittig mye å sette seg inni. En ting er å kunne våre produkter og retningslinjer, men så må vi kunne en hel del om tømmer- rørlegger- og elektrikerfagene også.
 
Back
Topp