The big break trough??????

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Til alle som vet hvordan jeg har hatt det siden ca. uke 6 ca....
(ikke matlyst, 7 kilo ned, kvalm av det jeg spiser)

JEG SPISER CHILINØTTER NÅ!!! (tror det var en annen her som likte de :))
Og jeg stapper dem inni meg, og liker det!!!
Jeg skal nytte det så lenge det varer, men håper at dette er the big break trough,
og at jeg får matlysten min tilbake igjen! Spesielt til middag!

HURRA for chillinøtter!! Stapp innpå alt du orker :D Bare ikke bli kvalm og spy eller miste lysten på dem nå da..

Kjære deg<3 håper du får matlysten tilbake nå... har suns så synd på deg:( du som er så flink til å lage mat:) Jeg krysser fingrer for at dette er the big break trough :D

Der sier du noe....100 gram var kanskje nok......Håper jeg klarer å synge etterpå, skal iallfall pusse tennene, det lukter skikkelig chili her nå :P

blåkanin skrev:
HURRA for chillinøtter!! Stapp innpå alt du orker :D Bare ikke bli kvalm og spy eller miste lysten på dem nå da..

Mai10+Mai12 skrev:
Kjære deg<3 håper du får matlysten tilbake nå... har suns så synd på deg:( du som er så flink til å lage mat:) Jeg krysser fingrer for at dette er the big break trough :D

ja, jeg savner matlagingen min..... :(
Koselig å se at også du er her litt igjen da, jeg har iallfall tenkt å være her mer.
Litt kvalm nå etter alle nøtter, men vi får se hva jeg klarer å spise i kveld.
Og ellers har jeg iallfall NYTTET det :)

Jippi!! Så bra du har funnet noe som funker!
Jeg merker jeg er mektig lei småspising, så må sjonglere litt :)
Håper det løsner for deg nå!!  *klem*

Hurra!!!!!! Håper det blir bedre framover nå!!! Kanskje middagen idag blir en stor suksess!!! Jeg håper det!!! :-)

MittAndre <3 skrev:
Hurra!!!!!! Håper det blir bedre framover nå!!! Kanskje middagen idag blir en stor suksess!!! Jeg håper det!!! :-)

Dumt at jeg måtte jobbe til halv 7 da, for har bare 10-15 minutter mellom hver gruppe og har spist en baquette med baconost. Så chilinøtter til lunsj, 1 kiwi til frokost og en baquette til middag, ikke så verst!
Nå blir det druer til kveldsmat, så jeg synes at jeg har gjort en god jobb i dag!
Hvordan det blir de neste dagene tar jeg dag for dag!

Bra! Dag for dag er en fin innstilling! Håper du får i deg enda litt mer i morgen :)

Å så bra :) Jeg har sjøl spist chilinøtter (tror kanskje jeg har nevnt det her eller fb), og funker bra her også. Men ikke spis til du er mett da! For da kommer gjerne litt kvalme av den lukta :D hehehe. Men alle reagerer jo forskjellig.

Ida82 skrev:
Å så bra :) Jeg har sjøl spist chilinøtter (tror kanskje jeg har nevnt det her eller fb), og funker bra her også. Men ikke spis til du er mett da! For da kommer gjerne litt kvalme av den lukta :D hehehe. Men alle reagerer jo forskjellig.

Ja, det var deg! Må takke deg, for derfor kjøpte jeg dem!
Spiste meg mett ja, magesekken har sikkert krimpet veldig og de siste ukene,
så ble nok litt ubehaglig med chili på fingrene og lukta ja!!
Men pusset tennene etterpå å få det bort

Back
Topp