"the account does not exist"

ALovise

Elsker forumet
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Etter at jeg oppdaterte forum-appen på android får jeg ikke logget inn via den (gjelder også på iPhone, prøvde ut med samboeren sin). Det fungerer fint på PC.

Jeg prøver med både brukernavn og e-mail, rett og galt passord, får bare opp beskjeden
"The account does not exist. Looks like you don't have an account, do you want to create an account?"
- Dersom jeg da skriver inn brukernavnet mitt og mailen min så får jeg beskjed om at brukernavnet er opptatt.....
Har prøvd å slette og reinstllere appen, får opp samme beskjed.
Hva gjør jeg? :s
 
Sjekk at det ikke blir åpenrom i epostadressen når du skriver inn. Jeg fikk samme problem etter avinstallering og installering i går, prøvde mange ganger før jeg oppdaget at den lagde åpenrom bak @ til meg.. Ikke sikkert det skjer hos deg, men gjorde det her flere ganger ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Sjekk at det ikke blir åpenrom i epostadressen når du skriver inn. Jeg fikk samme problem etter avinstallering og installering i går, prøvde mange ganger før jeg oppdaget at den lagde åpenrom bak @ til meg.. Ikke sikkert det skjer hos deg, men gjorde det her flere ganger ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Takk for svar :)
Det er (dessverre) ikke problemet her... Gikk gjennom hele adressen og dobbelt og trippelsjekka etter mellomrom både foran, i og bak adressen :(
 
Takk for svar :)
Det er (dessverre) ikke problemet her... Gikk gjennom hele adressen og dobbelt og trippelsjekka etter mellomrom både foran, i og bak adressen :(

Æsj ;/ Får håpe du får hjelp til problemet og at det fikser seg snart ! :)
 
Til de som måtte lure: Nå er det fiksa :)

Jeg prøvde meg litt frem på forskjellige ting og plutselig fungerte det.
Oppskriften min dersom det er noen andre som skulle trenge det:
Jeg var inne på appen som "uregistrert" og leste på forumet. Så trykket jeg på et vedlegg og valgte å åpne det i nettleseren til mobilen (siden det ikke lot seg åpne i forumet pga manglende innlogging). I nettleseren måtte jeg selvfølgelig også logge inn, men da jeg fikk beskjed om at kontoen ikke eksisterte der heller, og jeg fikk opp et varsel om at jeg kunne endre passordet (det stod noe sånn som "får du opp at kontoen din ikke eksisterer? Prøv å bytt passord). Dette valget kom forøvrig ikke når jeg prøvde å logge inn med appen.

Iallefall så trykka jeg på linken for å bytte passord og fikk tilsendt et til mailen min. Når jeg da prøvde å logge inn via appen (med det nye passordet mitt) så stod det "connecting to server" i en liten evighet -så lenge at jeg ikke gadd å ha appen oppe. Når jeg nå prøvde igjen (med det nye passordet) så fungerte det og jeg fikk logga inn (med nytt passord eksisterer tydeligvis kontoen likevel)

Så nå håper jeg det holder seg slik, det var jo litt av en omvei å gå for å få logge inn...
 
Back
Topp