Thanksgiving

Hvorfor klisjé? Vi er ikke akkurat så veldig flinke til å være takknemlig:)
Nei, jeg vet ikke, bare synes det når det blir sånn veldig filmaktig. Men det er en flott feiring ig det er utrolig viktig å være takknemlig. Vi synger bordvers hver dag da :)

Vi "feiret" thanksgiving på søndag med storfamilien. Vi samles så ofte vi kan, så da benyttet mamma anledningen. Spiste kalkun, sa hva vi var takknemlige for, spilte brettspill og så årets første julefilm. Var altså ikke en ekte thanksgiving, men inspirert. Mye tungt som har skjedd rundt familien det siste året, så da er det ekstra godt å trekke frem det positive gjennom en slik markering.

Nei. Feiret det de årene jeg var sammen med en halvt amerikansk, men ikke ellers.

Aldri feiret det, men høres koselig ut :)

Vi "feiret" thanksgiving på søndag med storfamilien. Vi samles så ofte vi kan, så da benyttet mamma anledningen. Spiste kalkun, sa hva vi var takknemlige for, spilte brettspill og så årets første julefilm. Var altså ikke en ekte thanksgiving, men inspirert. Mye tungt som har skjedd rundt familien det siste året, så da er det ekstra godt å trekke frem det positive gjennom en slik markering.
Så koselig! Vi samles også ofte i familien, men akkurat denne dagen er vi ekstra flinke til å fortelle hva vi er takknemlig for og kjenner på hvor heldig vi er:) Jeg kunne nok kalt det høsttakkefest:D

Back
Topp