Thank God it's friday..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Vel.. jeg skal på jobb da, og skal jobbe t.o.m mandag.. Så for meg blir det ikke noe særs spesielt med helg.. Hehe.. Men så har jeg fri de neste 5 helgene da.. DET blir nice..
Nå skal jeg snart dra avgårde å levere ungene i barnehagen.. Så blir det en tur opp til mamma for litt slarving på hennes siste feriedag.. [:)] Etter det må jeg hjem å ordne litt her til helga, så det er fint for de som er hjemme i det minste.. [:D]

Ha en fin dag og en fin helg!

Her startet dagen litt tidlig, som vanlig. August våknet fem, men fikk litt vann og ble lagt ned, og jammen ble det stille helt til 5:40!!

Nå har vi spist frokost (ja, i dag fikk han bare to skiver og en halv banan), pappa og storesøster er sendt i barnehagen, og knerten leker litt mens jeg oppdaterer meg på verdsveven

Jeg tenkte jeg skulle ta en tur til biblioteket i dag, men så kom jeg på at de har sommeråpent, eller skal vi si sommerlukket... det er jo knapt åpent der. Fredager er i alle fall stengt - det er jo aldri noen som vil ha bøker til helgen allikevel [8D]

Nei, da har vi jo ingen planer da. Jeg vasket andre etasje i går, og skiftet på senga vår - kanskje ungene skal få rent sengetøy i dag da - må jo passe på når det er vær til å henge ut til tørk - så er det så godt å legge på samme sengetøy igjen etterpå!

Go' morgen!!

I går fikk Isabell ny "stor jente" seng og var sååå flink å legge seg med en gang!
Våknet 7 og kom rett inn til oss og la seg ned under dynen min! Der koste vi en stund før hun
roper: "mamma, jeg må på do".
Driver å prøver å slutte med bleia, går ikke veldig bra, men så er hun ikke 2 enda da! Kan liksom ikke forvente
meg at det skal gå knirkefritt! Men i går hadde vi like mange vellykkede forsøk som bommer. Det er oppgang![:D]

Ellers skal vi ingenting i dag! Er jo så dårlig vær! [:-]
Kanskje bruke den på rydding, men igjen så er jo det også såååå kjedelig![&:][8|]

God morgen

Her sov Mina til halv7. Lykke etter mange morninger hvor hun har våknet kl 05/06. Så lenge det er på 7taller, så er jeg fornøyd[8D]

Så dro vi til barnehagen og MIna sa hadet med en gang. Ble litt overrasket jeg, for hun hadde første dagen sin igår[8D]

Nå nyter jeg stilheten og det er faktisk litt deilig.

God formiddag [:)]

Hentet småtrollene i går, og i natt har William vært veldig mye våken fordi han har hatt så vondt i ørene sine [&o] Så nå har vi vært å kjøpt flytende paracet, blandet det med biola, så ligger han å slapper av. Håper han blir litt bedre stakars, bare gråter og er så slapp. Leah og lille Spinnvill - det lille nye familiemedlemmet sitter å ser på NRK Super [:)]

Hadde egentlig planer om å dra på fyllinga i dag, men ser ut til at det kan bli litt vanskelig, men vi får se [:)] Ellers kommer kjæresten etter jobb, med barna sine, så hvis William er i form i morgen, blir det Eventyrfabrikken [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Hentet småtrollene i går, og i natt har William vært veldig mye våken fordi han har hatt så vondt i ørene sine [&o] Så nå har vi vært å kjøpt flytende paracet, blandet det med biola, så ligger han å slapper av. Håper han blir litt bedre stakars, bare gråter og er så slapp. Leah og lille Spinnvill - det lille nye familiemedlemmet sitter å ser på NRK Super [:)]

Hadde egentlig planer om å dra på fyllinga i dag, men ser ut til at det kan bli litt vanskelig, men vi får se [:)] Ellers kommer kjæresten etter jobb, med barna sine, så hvis William er i form i morgen, blir det Eventyrfabrikken [:)]

Jeg leste litt fort og trodde det ståd at du skulle på fylla idag[8D]

Helg ja.. jeg hadde planlagt en shopping med Solveig! Men lurer på hvordan det blir nå når jeg har fått meg en MEGA låsning i ryggen! hm.. jaja.. lasagnen står i ovnen, med god hjelp av mannen så ble den laget!

Aslak har vert alene i bhg i dag.. som en vanlig hverdag! Det går så fint og vi er så glad for det! Gleder meg til Solveig kan få begynne. Hun er hos ei venninne av meg nå før hun begynner. Er så spent på hvordan det går med Solveig i bhg! Sikkert knallfint![:D]

....lukter lasagne her! Hjemmelaget mmmmmmmmmmmmmm MIDDAG![:D]

Auda, den ryggen høres ikke bra ut Actrine. Håper det går seg til med en god natts søvn (ta en paracet og en ibux, det anbefales av legene mot muskelsmerter)

Her er ryggen også kranglete - den krangler visst med magen... ikke noe farlig da, bare en uønsket tante... spesielt uønsket siden hun har kommet på overraskelsesbesøk tre ganger nå på seks uker... etter å ha vært fraværende evig lenge [:-]

Jeg har vært ute og impulssøkt jobb i dag jeg - helgejobb og ekstrahjelp på Cubus... jobb må jeg jo ha, og det er ikke det verste, men det er litt kjedelig med en jobb som baserer seg på helgejobbing da

Nå har Johanna og August spist middag, Johanna ser Alice i eventyrland og August leker... snart er det barne-tv, kveldsmat og legging, og så skal G og jeg kose oss med indisk mat etter at barna har sovnet - DEILIG!!

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Jeg leste litt fort og trodde det ståd at du skulle på fylla idag[8D]

Hehe!! Det hadde jammen tatt seg ut [8D]
Men fikk kommet meg på fyllinga da i allefall [:D]

Vært skikkelig husmor i dag, rydda i ALLE klær jeg og ungene har, både sommer og vintertøy, vaska klær, bretta klær, rydda litt rundt ellers, og snart blir det å lage middag, også rydde rommet til ungene - er så mye tral der [&:][8D] Skulle klippa plen også [8D]

God kveld.

Lenge siden sist.

Jeg har begynt å jobbe igjen, samme sted som vintern 08/09, koser meg på jobb om dagen.

Jeg har vært unge og manne fri denne uka, sambo er fortsatt borte, kommer hjem på søndag. Marcus har vært på avlastninga siden søndag.

I morgen skal vi på Norway Cup og besøke sambo.

Jeg koser meg med film, godis og brus.

Back
Topp