Thailanske horer

Kal-El

Forumet er livet
Det så jeg nettopp i trådlisten, en tråd som het "Thailanske horer". [:D]

Det var jo ikke der selvfølgelig, er hjernen/øynene mine som spiller meg et puss i 0.0001 sekunder før jeg klikket på "side 2" av trådlisten (hvor da ofte øynene "ombestemmer" seg og prøver å lese over trådlisten enda en gang før den forsvinner etter å ha klikket på en ny link/side).

Noen som har opplevd det, eller f.eks sett noe annet i emnet enn det som sto / lest feil midt i alt stresset? I så fall med hva?

Jeg har [:)] Ofte jeg går inn på en tråd også, og synes teksten er litt merkelig i forhold til overskriften.

Helt til jeg leser den på nytt.. Jadda. Da føler jeg meg skikkelig skarp igrunn [:D]

ja, når ei hadde laget en tråd om helsøster og jeg leste helsesøster, og lurte på hva som var så kult med to babyer som var helsesøstre idag?[X(]

Hele tia - vurderer seriøst å sjekke synet mitt[&:][8D][:D]

Gratis 6-punktsjekk blir fort til gratis g-punktsjekk....[8D]

ORIGINAL: *Xc1t3*

ja, når ei hadde laget en tråd om helsøster og jeg leste helsesøster, og lurte på hva som var så kult med to babyer som var helsesøstre idag?[X(]
hohohoho,nå leste jeg helsesøstre på ditt innlegg [8D][:D]

ORIGINAL: racesnuppsi

ORIGINAL: *Xc1t3*

hohohoho,nå leste jeg helsesøstre på ditt innlegg [8D][:D]

haha[:D][:D] ja sant! fort gjort[:D][8D]

Jeg har flere ganger koblet sammen tittelen på flere innlegg og det kan bli heller suspekt innimellom...

jeg får ofte inn ett ekstra "IKKE" i emnefeltet... og derfor blir alt det folk har skrevet det motsatte....

Back
Topp