Jeg har så lyst til å reise til Thailand, men har ingen mulighet til å reise om vinteren. Vurderer derfor å tilbringe 6 uker i juni/juli/august i Thailand. Noen som har erfaringer med å reise i de tidene som vil fortelle meg litt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tinha
er regntid der da så sjansene for å få 14 dager med dritt vær er stor!
ORIGINAL: Siljemor_82
ORIGINAL: Tinha
er regntid der da så sjansene for å få 14 dager med dritt vær er stor!
Har du vært i Thailand om sommeren? Eller er det bare noe du sier? Grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt at regntiden i Thailand bare betyr et par timer med styrtregn noen dager. Og har hørt at så mange ferierer der om sommeren. Vi har jo tenkt å være der i 6 uker, så spiller jo ingen rolle at det er dårlig vær noen dager. Skal uansett leie hus med svømmebasseng[:)]
ORIGINAL: daama
var i thailand fra slutten av juni til begynnelsen av august. hadde 6-7 dager med sol... ellers var det egentlig helt greit, det regna mest på natta. alså på dagen var det storsett overskyet.. noen å 30 grader vil jeg huske.. når det regnet på dagen var det bare i kortere perioder.. kunne gjerne dratt tilbake samme tid igjenn
ORIGINAL: Siljemor_82
ORIGINAL: daama
var i thailand fra slutten av juni til begynnelsen av august. hadde 6-7 dager med sol... ellers var det egentlig helt greit, det regna mest på natta. alså på dagen var det storsett overskyet.. noen å 30 grader vil jeg huske.. når det regnet på dagen var det bare i kortere perioder.. kunne gjerne dratt tilbake samme tid igjenn
Var det stortsett overskyet hver dag, altså ikke noe sol i det hele tatt?