Thailand i pappapermen.

fomle 83

Forumet er livet
Vi har nesten bestemt oss for å dra til thailand når mannen min skal ha pappaperm...( litt usikker ennå på når det blir) Lurere på om det er noen her som har vært i thailand med småbarn og har noen råd om hvor vi bør/ikke bør reise? Når vi bør reise?(min perm er ferdig i mai 2009)
Håpe at noen kan hjelpe oss med dette[;)]

dytter litt....[;)]

ORIGINAL: Milla25

Anbefaler Hua Hin, veldig familievennlig sted[:)] 

Bra med shopping og sånt også? Må få shoppa litt også[;)]

Dytter litt til... Ingen fler som kan hjelpe?

Takk skal du ha[;)] Når var dere der nede? tenkre det kanskje kan bli for varmt i mai...da er det ca 35 grader der...

Hei! Jeg har vært i Thailand med begge barna mine når de var 3 mnd og 5 mnd!
Første gang var vi på Koh Lanta, ei øy utenfor Krabi. Utrolig flott sted med langrunn strand, men kan kanskje bli litt kjedelig i lengden. Ikke noe særlig med shopping.
Andre gang var vi i hua hin. Foreldrene mine har bygget seg hus der( litt utenfor mot Cha Am). Hua Hin er en flott plass. Masse av shopping og vennlige mennesker! Stranden i hua hin er ikke noe særlig. Du ligger som sild i tønne og det er masse selgere og mas. Men drar dere til Cha Am så er det en deilig strand der! Stor, ikke så mye folk, det er jo selgere der og men ikke så innpåslitne.
Vi skal nok til Hua Hin når jeg går ut i permisjon igjen! Elsker den plassen!!

tusen takk for mange gode råd:)
Ingen som opplevde at barna deres ble syke på turen?Og hva med vaksiner som vi vpksne tra, de skal vel ikke barn ha?

Back
Topp