TGIF

TulleHøna

Forumet er livet
DET ER FREDAG!!!! :)
og hva gjør så dere i dag? noen planer for helgen? :)

Gooooood Heeeelg!

God helg :D

I dag skulle vi egentlig vært i bryllupsfest til min kusine, men siden formen min er blitt verre og det er på en båt stod vi over :P 

I morgen er det vennefest og Jennie skal på overnatting til min søster :) Får se hvor lenge jeg orker å være på fest men jeg tenkte nå å møte opp og formidle budskapet ;) Får se om magen taler for seg selv :P Ser jo 18-20 uker på vei ut :P

På søndag skal vi sove leeeenge før vi henter Jennie og koser oss :)

Du da?

Jeg har spist biff i dag, og nå er jeg godt plantet i sofaen etter en hektisk uke på jobb.
Skal snart spise litt sjokolade også <3
I morgen skal vi kanskje en tur til Sverige, eller så blir jeg hjemme og ordner litt i huset + litt shopping :)

God helg :)

Minismurfen skrev:
Jeg har spist biff i dag, og nå er jeg godt plantet i sofaen etter en hektisk uke på jobb.
Skal snart spise litt sjokolade også <3
I morgen skal vi kanskje en tur til Sverige, eller så blir jeg hjemme og ordner litt i huset + litt shopping :)

God helg :)

oooh! jeg vil også til sverige!!! har så lyst til å dra på vero moda der å kjøpe mammaklæææær!!

*Annie86* skrev:

I dag skulle vi egentlig vært i bryllupsfest til min kusine, men siden formen min er blitt verre og det er på en båt stod vi over :P 

I morgen er det vennefest og Jennie skal på overnatting til min søster :) Får se hvor lenge jeg orker å være på fest men jeg tenkte nå å møte opp og formidle budskapet ;) Får se om magen taler for seg selv :P Ser jo 18-20 uker på vei ut :P

Du da?

ååå! gøy! jeg har veldig lyst til å be inn hele vennegjengen å fortelle alle på en gang :)

JEG skal lite i helgen!! slappe av:) kanskje besøke nevøen min hvis jeg orker :) håper det .)

*Annie86* skrev:

Du da?

Håper og krysser fingrene for at du får en fin kveld på vennefesten! Og med mindre du har vokst siden jeg så deg i finkjolen, så ser du nesten helt flat og smashing ut! (Smashing uansett altså!! :) )

I helga har me barnefri, å det skal nytast me å sove leeenge!! <3 Ellers kan det hende me skal ein tur ut i morgokveld.. Kjem litt ann på formen min om eg orka! So ganske lite plana her i grunn.. :)

Her er det litt mer sånn.. :OH NO, its friday....
Det vil si to hele dager uten barnehage, og en veldig sliten mamma... Sukk.. I uka får jeg i alle fall kvile meg noen timer siden jeg er sjukemeldt.. i helga teller ikke den sjukemeldinga mye gitt.. Men er jo kos å få tid med mini da, blir bare så veldig veldig sliten og han blir så sur av at jeg ikke orker noe særlig, og vi da er mye inne.. 
Men kvalmen er jo bedre da siste dagene så kan jo håpe på en ok helg også.. var faktisk ute og spaserte en liten kveldstur med ei venninne, det var godt det :)

Jeg skal på IKEA i morgen  for å handle inn ting til leiligheten med en av jentene jeg bor med og faren hennes. Jeg gruer meg for jeg ble plutselig kvalm igjen i kveld, håper formen er bedre i morgen :/ 

TulleHøna skrev:

oooh! jeg vil også til sverige!!! har så lyst til å dra på vero moda der å kjøpe mammaklæææær!!

har de mammaklær på vero moda der???? :)

Back
Topp