Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg :D
I dag skulle vi egentlig vært i bryllupsfest til min kusine, men siden formen min er blitt verre og det er på en båt stod vi over :P
I morgen er det vennefest og Jennie skal på overnatting til min søster :) Får se hvor lenge jeg orker å være på fest men jeg tenkte nå å møte opp og formidle budskapet ;) Får se om magen taler for seg selv :P Ser jo 18-20 uker på vei ut :P
På søndag skal vi sove leeeenge før vi henter Jennie og koser oss :)
Du da?
Jeg har spist biff i dag, og nå er jeg godt plantet i sofaen etter en hektisk uke på jobb.Minismurfen skrev:
Skal snart spise litt sjokolade også <3
I morgen skal vi kanskje en tur til Sverige, eller så blir jeg hjemme og ordner litt i huset + litt shopping :)
God helg :)
*Annie86* skrev:God helg :D
I dag skulle vi egentlig vært i bryllupsfest til min kusine, men siden formen min er blitt verre og det er på en båt stod vi over :P
I morgen er det vennefest og Jennie skal på overnatting til min søster :) Får se hvor lenge jeg orker å være på fest men jeg tenkte nå å møte opp og formidle budskapet ;) Får se om magen taler for seg selv :P Ser jo 18-20 uker på vei ut :P
Du da?
*Annie86* skrev:God helg :D
Du da?