TGA - skjult gruppe!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Vi har nådd antall innlegg. Avstemning på navn skal få stå liiiitt til. Men, vi må ha tilgangsansvarlig(e).

Ser mange også har foreslått at man burde være to. Jeg er enig.
Jeg kan gjerne være én TGA, om det ikke er flere som virkeligvirkelig har lyst? Men må i så fall ha en til.

Hadde det ikke vært for at jeg har mista troen på at dette svangerskapet skal gå bra, så kunne jeg sikkert vært tilgangsansvarlig sammen med deg :)
Men jeg tror som sagt det kommer til å gå dårlig, og da blir det dumt å være tga for en gruppe jeg kanskje må ut av..

Jeg har ikke vært bruker av dette forumet før men trådene hentes inn i min gravid app, av og til er det relevante ting andre ganger ikke. Men synes det er fint å kunne stikke innom. Jeg er en av de som først leser om andre har lurt på det samme som meg, noe som ganske ofte er tilfellet, så har ikke stort behov for å starte egne tråder.
Ut fra det jeg har sett vil en hemmelig gruppe gjøre at de som ikke produserer nok innlegg ikke ha tilgang. Unnskyld meg, men jeg har verken hatt tid eller interesse for å leke "leker" for å lage 5000 innlegg(!)

Er vi ikke voksne damer som kan ha et forum der alle er velkomne? Kanskje har man spørsmål i uke 5/6/7, andre har ikke det før ganske mye senere‍♀️ Eller ønsker å se om barnet blir i magen. Da er det jo ganske kjipt om gruppen allerede ble stengt for mange uker siden.
Vel, det er mitt synspunkt. La nå gruppa være åpen, og hva den kalles er da revnende likegyldig, eller? La det være et sted for alle oss som har termin i oktober, ikke bare de som masseproduserer innlegg.

Jeg har ikke vært bruker av dette forumet før men trådene hentes inn i min gravid app, av og til er det relevante ting andre ganger ikke. Men synes det er fint å kunne stikke innom. Jeg er en av de som først leser om andre har lurt på det samme som meg, noe som ganske ofte er tilfellet, så har ikke stort behov for å starte egne tråder.
Ut fra det jeg har sett vil en hemmelig gruppe gjøre at de som ikke produserer nok innlegg ikke ha tilgang. Unnskyld meg, men jeg har verken hatt tid eller interesse for å leke "leker" for å lage 5000 innlegg(!)

Er vi ikke voksne damer som kan ha et forum der alle er velkomne? Kanskje har man spørsmål i uke 5/6/7, andre har ikke det før ganske mye senere‍♀️ Eller ønsker å se om barnet blir i magen. Da er det jo ganske kjipt om gruppen allerede ble stengt for mange uker siden.
Vel, det er mitt synspunkt. La nå gruppa være åpen, og hva den kalles er da revnende likegyldig, eller? La det være et sted for alle oss som har termin i oktober, ikke bare de som masseproduserer innlegg.

Oktober 2021 er åpen for alle. Skjult forum er for dem som har termin i oktober 2021, og som er aktive. Dvs, har skrevet 50 innlegg til sammen, og vært medlem av BV i minst 1mnd.
Deretter er eneste krav å skrive 10 innlegg i mnd på skjult. Dette er fordi man kanskje vil skrive litt mer private ting, som ikke hvem som helst kan google seg til - spesielt hvis man ikke er kjempeanonym. Innleggskravet er ikke høyt, og man greier fint å skrive 10 innlegg på 15 minutter, om man bare er litt innom - og svarer på innlegg. :)

Skjult gruppe er IKKE at oktober 2021 stenges, men et tilleggsforum til dem som er aktive. :)

Hadde det ikke vært for at jeg har mista troen på at dette svangerskapet skal gå bra, så kunne jeg sikkert vært tilgangsansvarlig sammen med deg :)
Men jeg tror som sagt det kommer til å gå dårlig, og da blir det dumt å være tga for en gruppe jeg kanskje må ut av..

Ånei, hva skjer..? :/

Ånei, hva skjer..? :/
Trigger warning!

Vel. Jeg har så og si siden positiv test hatt menssmerter, i varierende grad.
På lørdag fikk jeg rosa utflod, og nå de siste dagene har det kommet friskt blod. Det har økt i mengde, sånn saaaaakte men sikkert. Er fortsatt ikke full mens, mer slutten av en mens.
Smertene nærmer seg det punktet at jeg tenker på å ta smertestillende snart (har høy smerteterskel og venter som regel lengst mulig før jeg tar noe mot det).
Føler meg heller ikke gravid, føler ikke jeg har noen symptomer lengre, og har generelt en dårlig magefølelse :sorry:

De 5000 innleggene det har vært snakk om gjelder for alle innleggene på hele oktober 2021-forumet tilsammen, ikke per person :)
"Skjult gruppe" er et underforum inne i oktober 2021-forumet, der man gjerne deler litt mer private ting man ikke vil at "hele verden" skal vite. Det som blir skrevet der inne dukker ikke opp når man Googler eller søker på forumet, mange synes det er mye tryggere å dele av graviditeten sin der inne :)

Trigger warning!

På lørdag fikk jeg rosa utflod, og nå de siste dagene har det kommet friskt blod. Det har økt i mengde, sånn saaaaakte men sikkert. Er fortsatt ikke full mens, mer slutten av en mens.
Smertene nærmer seg det punktet at jeg tenker på å ta smertestillende snart (har høy smerteterskel og venter som regel lengst mulig før jeg tar noe mot det).
Føler meg heller ikke gravid, føler ikke jeg har noen symptomer lengre, og har generelt en dårlig magefølelse :sorry:

Off, dette er skikkelig trist å høre, men jeg krysser fingrene for deg uansett jeg, og sender deg en god klem :Heartred Ta vare på deg selv uansett hva som skjer :Heartred

Så flott initiativ Lillafrosk :happy:

Jeg har dessverre ikke nok kjennskap til alt som angår forumet til at jeg kan ta på meg noe ansvar for det enda, men kjenner jeg gleder meg litt til det blir skjult gruppe og håper jeg får bli med :angel8

Jeg er vel en av de som ikke skjønner poenget med skjult gruppe når man kan skjule seg bak et nick. Men meg om det. Jeg håper bare at ikke all aktivitet flytter seg inn dit, men at det meste faktisk holder seg «på utsiden». Og at folk er flinke til å kun bruke skjult forum når det er nødvendig.

Jeg kan godt ta den. :D Hadde vært gøy å prøvd noe nytt

Last edited:
Jeg er vel en av de som ikke skjønner poenget med skjult gruppe når man kan skjule seg bak et nick. Men meg om det. Jeg håper bare at ikke all aktivitet flytter seg inn dit, men at det meste faktisk holder seg «på utsiden». Og at folk er flinke til å kun bruke skjult forum når det er nødvendig.
Det blir nok en blanding ja.
Men jeg har veldig åpen profil (for de som kjenner meg er det lett å vite hvem jeg er), og synes skjult er veldig greit. Å poste 10 innlegg i mnd er forsåvidt ganske fort gjort. Men erfaring tilsier at etter ungene er født så er det sjelden man blir kastet ut selv om man omtrent ikke poster. Mange som er medlem av Juni 2020 skjult som ikke har postet på flere mnd.

Trigger warning!

Nei, uff.... Så utrolig trist :(
Har du tatt kontakt med lege...?

Skjult gruppe er IKKE at oktober 2021 stenges, men et tilleggsforum til dem som er aktive. :)

Det er en fin avklaring, men frykter som andre at mye av aktiviteten da flyttes dit.
Tror en hemmelig eller lukket gruppe gir en falsk trygghet i å være anonym. Husk at alt som publiseres i "private" grupper med mer enn 20 medlemmer anses som å være publisert offentlig ref. rettspraksis.

Å skulle bruke 15 minutter på å "produsere" 10 innlegg ser jeg på som forsøpling av forum og ganske irriterende. Har man ikke noe relevant å komme med er det helt unødvendig å poste bare for å poste og det svekker vel også kvaliteten. Veldig irriterende å måtte bla seg igjennom 3 sider med svada før noen faktisk svarer på trådstarters spørsmål, sier ikke at det er slik her, men mange forum er desverre slik.

Det er en fin avklaring, men frykter som andre at mye av aktiviteten da flyttes dit.
Tror en hemmelig eller lukket gruppe gir en falsk trygghet i å være anonym. Husk at alt som publiseres i "private" grupper med mer enn 20 medlemmer anses som å være publisert offentlig ref. rettspraksis.

Å skulle bruke 15 minutter på å "produsere" 10 innlegg ser jeg på som forsøpling av forum og ganske irriterende. Har man ikke noe relevant å komme med er det helt unødvendig å poste bare for å poste og det svekker vel også kvaliteten. Veldig irriterende å måtte bla seg igjennom 3 sider med svada før noen faktisk svarer på trådstarters spørsmål, sier ikke at det er slik her, men mange forum er desverre slik.

... Alle alle ALLE terminforumene har skjulte grupper. Dette har vært gjort i årevis. :)
Du tok selvsagt ikke helt poenget mitt.. men det går an å svare skikkelig på et par tråder, uten å bruke mange minutter på trådene - og alle som er innom mer enn av og til burde klare det. Hvis man ikke klarer 10 innlegg i måneden, så kan du ikke regne deg som aktiv bruker uansett... :)

Og, hvis du ikke ønsker det åpne forumet skal dø, så får du begynne være aktiv der. :) Kan ikke bare håpe at det skal forbli aktivt, uten å selv bidra. :)

Druknet posten min inni her eller? Sier det igjen for sikkerhetsskyld, jeg vil gjerne være tga

... Alle alle ALLE terminforumene har skjulte grupper. Dette har vært gjort i årevis. :)
Du tok selvsagt ikke helt poenget mitt..

Det er godt mulig, min første graviditet, og har ikke oppsøkt forumet før det var relevant så hva alle andre gjør er jeg ikke opptatt av.
Synes bare det skal være plass til alle, uansett aktivitetsnivå.

...
Og, hvis du ikke ønsker det åpne forumet skal dø, så får du begynne være aktiv der. :) Kan ikke bare håpe at det skal forbli aktivt, uten å selv bidra. :)
Det kommer jeg nok helt sikkert til å gjøre, men det når nok noen mnd før jeg er oppe i 50 innlegg/svar;)

Druknet posten min inni her eller? Sier det igjen for sikkerhetsskyld, jeg vil gjerne være tga

Jeg så den, jeg bare glemte å svare - beklager ><
Supert at du blir med ♥️♥️
Jeg skal sende melding til forumansvarlig i kveld (lar avstemningen stå til da), så håper jeg at vi er klare for å få skjult før helgen :)

Det er godt mulig, min første graviditet, og har ikke oppsøkt forumet før det var relevant så hva alle andre gjør er jeg ikke opptatt av
Synes bare det skal være plass til alle, uansett aktivitetsnivå.

Det kommer jeg nok helt sikkert til å gjøre, men det når nok noen mnd før jeg er oppe i 50 innlegg/svar

Det er plass til alle ♥️ du skal se du får svar på alt du lurer på, på åpent uansett :)

Jeg så den, jeg bare glemte å svare - beklager ><
Supert at du blir med ♥️♥️
Jeg skal sende melding til forumansvarlig i kveld (lar avstemningen stå til da), så håper jeg at vi er klare for å få skjult før helgen :)
Herlig! :love7 Blir fint med skjult tror jeg, vi er en fin gjeng her inne (med god plass til enda flere) :wav

Back
Topp