Hjerterdame
Glad i forumet
Hei! Noen som vil dele sine erfaringer med Tfk-vogna?
Så på en i dag nemlig....skal skal ikke?
Så på en i dag nemlig....skal skal ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke bagvogn?Fantastisk sportsvogn som slår alt annet jeg har prøvd Ville dog ikke brukt den som bagvogn, men det er jo en smakssak. Regulerbart fotbrett, integrert myggnett og håndbrems er kvaliteter jeg mener skiller den ut positivt fra lignende vogner.
Hvorfor ikke bagvogn?
Ok. Vi har voksipose, så lunt har det absolutt vært. Bagdelen er i tillegg større enn mange andre, men som du sier så har det mye å si med str på barnetNå skal det sies at jeg ikke har prøvd den som bagvogn, men jeg syns bagen er liten og de jeg kjenner som har hatt bagen har vært nødt til å bytte tidlig på grunn av lite plass. Det varierer selvsagt med årstid og størrelse på barnet. Jeg syns i tillegg den virker veldig åpen og at barnet derfor ikke ligger så lunt der. Nå ble det mye negativt, men alt i alt er det en fantastisk vogn som jeg anbefaler alle.
Jeg liker ikke at ryggen ikke kan settes rett opp, og at den kun er fremover, kan ikke ha barnet mot meg..