TFK vogn

*Ainamedbaby

Glad i forumet
Vil gjerne ha både postive/ negative erfaringer med den vognen.

Dytter, lurer på det samme[;)]

De negative tinga jeg har er:
* det er kronglete med glidelåsene når man skal heve/senke ryggen på sportsdelen
*når sportsdelen er slått helt ned er det umulig og komme til kurven under
*syns kurven skulle vært litt større

Eller så er jeg stor fornøyd[:D]

Vogna var jo god, må innrømme det. MEn liker ikke vogna av utseende, reklame overalt. Synes den er stor og tar stor plass. Alt det der glidelås systemet ble for mye for meg. For et styr.

Men ja vogna er god å trille.

Men ville aldri hatt den igjen. Solgte den etter 3 mnd.

Vi har hatt vår tfk joggster twist i snart 1 1/2 år nå, og er veldig fornøyde.
Bagdelen er god og stor, sitter godt på understellet, lett å løfte av/på.

Sportsdelen brukes daglig, og i motsetning til de andre her, har ikke vi hatt noe problemer med glidelåsene.
Minuset har blitt nevnt, at kurven under kunne kanskje vært større, samt det er ikke lett å komme til den når barnet ligger i vogna.

Synes ikke den er stor, den tar liten plass i bilen (vi hadde den i en Renault Clio først, og ingen problemer med plassen i bagasjerommet med vogna der).

Nøler ikke med å anbefale den videre. [:)]

Hvordan er det med voksipose i baggen? Er det god plass eller?[:)]

ORIGINAL: nyckelpigan09

Vi har hatt vår tfk joggster twist i snart 1 1/2 år nå, og er veldig fornøyde.
Bagdelen er god og stor, sitter godt på understellet, lett å løfte av/på.

Sportsdelen brukes daglig, og i motsetning til de andre her, har ikke vi hatt noe problemer med glidelåsene.
Minuset har blitt nevnt, at kurven under kunne kanskje vært større, samt det er ikke lett å komme til den når barnet ligger i vogna.

Synes ikke den er stor, den tar liten plass i bilen (vi hadde den i en Renault Clio først, og ingen problemer med plassen i bagasjerommet med vogna der).

Nøler ikke med å anbefale den videre. [:)]

Jeg signerer denne jeg, bare at vi har hatt den i 2 1/2 år.
Han sover fortsatt i den daglig og har goood plass. Hadde også goood plass i bagen og sov i den til han var 8 mnd med vinterpose...
Storfornøyd og har trilla Buggster S også. I love TFK!

Back
Topp