tfk twister

Ja, elsker den vogna. [:D] Har hatt både singel- og tvillingvogna, storfornøyd!

ORIGINAL: stoltmammat2

er den go på vinterføre?? og kvelver den lett?? er dt stor plass i den?? står mellom den og emmaljunga scooter...

Ja, men greit å låse hjulene dersom det er tung snø. Jeg har aldri veltet den, men det kan jo være kjekt å holde litt ekstra om man triller på skogstier, f.eks. Veldig stor og god plass! [:)]

Kjempebra vogn.Elsker både bagen og sportsdelen.Solgte den fordi jeg ville ha henne mot meg når vi gikk over til sportsdelen,men angret fort og kjøpte meg en ny,så det sier vel sitt[;)]

GOD plass,har vogn hele vogn perioden.
Er en av de stødigste 3 hjulingene
god å trille

nettopp fått den, elsker den allerede[:D]

eg skal sjå på en slik vogn torsdag...men lure på å bare kjøpe den me bag med d samme.....har emmaljunga duo edge no..men står mellom tfk eller emmaljunga scooter......veeeeldi usikker...dattera vår er jo 15 mnd no so...men tenkte tok eg tfk så kjøpe eg me bag så eg hadde den i tilfelle eg får ett barn til...

jeg ELSKER den vognen, men har du nok allerede sett inne på des09 [;)]

Du sparer forresten mange tusen på å bestille den fra Tyskland. Og, anbefaler 2011 mod. Den er LEKKER, og litt offroad som mannen kaller den [:D]

men synst ikkje dåkke den er veldig brei og stor?? eg var å såg på den idag....synst den virka så svær....men synst den va fin da :)

men synst ikkje dåkke den er veldig brei og stor?? eg var å såg på den idag....synst den virka så svær....men synst den va fin da :)

Nei, det syns jeg ikke. Men syns mini har hatt god plass i sportsdelen og det syns jeg er positivt!

Veldig fornøyd med vogna!

Den bare ser stor ut! Den er ikke bredere enn andre vogner.. [:)]

Bager finnes det forresten flust av på finn, så det er like greit å kjøpe der eller evt. kjøpe til senere, så slipper du å ha på lager. [:)]

okaj...ja synst den virka veldi stor.....men synst dåkke den er tung å trille?? er tilbud no på babycare butikk at en kjøpe vogna me sportsdel og får me baggen på kjøpet :)

Syns også i starten når jeg skulel trille at den så så stor ut over kalesjen eller hva det heter, men det er den altså ikke. Den er bredere enn vanlige vogner inni, men det er jo positivt, du får feks voksiposen inni der...
Den er Super lett å trille, null tung i det hele tatt. Anbefales, løp og kjøp [:)][;)]

JEg har den og jeg elsker den! Stor plass i sportsdelen og bagen er veldig praktisk med å bære i kalesjen.
Den er stødig og er god på både vinterføre og grus vei:)

Fantastisk vogn, ville ikke hatt noen annen. For ingen som kan måle seg[:D] 
Fikk en lang og go sønn førstegang, og i de felste andre bagger ville han ha vokst ut av før han var et halvt år. I TFK sin kunne han bruke den til han var 8 mnd og nok lengere, men da ville han bare sitte[;)]
Sportsdelen er også stor og han kan bruke den lenge og det plass i den, og ikke minst så har den grep som med fotstykket som kan reguleres og den vokser med barnet. Den er kjempe lett å trille og i alt terreng og så blir den kjempe liten når man slår den sammen.[:D]

LOVE

tok det lang tid å venne seg til at kalesja er så stor og at den virka så brei??? og korleis er det når det blåser? er kalesja til lite nytte då?

Back
Topp