Tfk twinner twist søskenvogn

TinyFeet

Betatt av forumet
Noen som har denne vogna? Har dere hatt en enkel vogn i tillegg til minste søskenet, eller har dere bare brukt denne vogna selv om bare ett barn er med? Og hvor lenge varte bagen i forhold til lengde på barnet? Hvordan er sportsdelen når babyen går over i den, er det for god plass, eller er det greit? Hvor gammel var babyen din da han/hun gikk over på sportsdelen?
Takker for alle svar og erfaringer :)

Jeg har ikke twinner twist, men jeg har tfk joggster twist. Hvis baggen er like lang på twinner, så kan den brukes ganske lenge. Min datter på 9 måneder er 70 lang og har fortsatt goood plass. Ellers er jo tfk kjent for gode og romslige sportsdeler, så vil tro det gjelder på twinner også, selvom den naturlig nok er litt smalere. Vi bruker sportsdelen noen ganger nå også, fordi den kan legges ned i ryggen. Hun kan ikke sitte enda, så hun ligger foreløpig i begge vogndelene. Håper noen kan svare deg mer spesifikt angående den aktuelle vogna :-)

Vi hadde to enkle vogner som vi kjøpte brukt i tillegg til twinner twist duo. De måtte uansett ha vogner til soving i Bhg senere. Når dem var ca 7 mnd begynte vi m sportsdel. Der er det god plass til vognposer og ryggen kan legges nesten helt ned. Vi har vært veldig fornøyde med vognen.

Back
Topp