TFK Twinner twist duo...

baby i magen

Elsker forumet
...kva er måla på den? Med to hardbagar på...samanlagt?

Du må ta av bagene når du skal legge den sammen da, men disse setter du fint oppå igjen.
Målene har jeg ikke, men ring barnas hus eller noe?

Ok. Greit å vite - skal kjøpe bil og må vite kor stor ho er så me får ho inni den bilen me kjøper[;)]

http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=51427
Det står noen mål på den linken.

ORIGINAL: baby i magen

Ok. Greit å vite - skal kjøpe bil og må vite kor stor ho er så me får ho inni den bilen me kjøper[;)]

Stv er vel uansett greit? hehe og da passer den inn i alle.
Tror den passer godt inni alle biler med hel bakluke, altså ikke sånne smale kofferlokk.

Jeg har den vanlige tfk vogna og den går i alle biler, no problem, og den tvillingvogna er ikke såå mye breiere iom at bagene og sportsdelen er mye smalere.

ORIGINAL: Buffeluremamma

Tror den passer godt inni alle biler med hel bakluke, altså ikke sånne smale kofferlokk.

Jeg har den vanlige tfk vogna og den går i alle biler, no problem, og den tvillingvogna er ikke såå mye breiere iom at bagene og sportsdelen er mye smalere.

Blir litt vanskeligt med stasjonsvogn for oss med mer en 3 barn[:D][:D]

ORIGINAL: Jærbu

ORIGINAL: Buffeluremamma

Blir litt vanskeligt med stasjonsvogn for oss med mer en 3 barn[:D][:D]

Oi, hoho.
Da er det vel caravelle eller 7 seter da?
Uansett så går vogna inn i bagasjerommene på slike biler.
Noen tanker om åssen bil dere skal ha?

Vi har en ny ford mondeo stv, men synes den blir for liten med 2 unger så mye som vi reiser.
Lurer på å bytte i større bil seh, men skulle helst sluppet caravelle[8D]

Back
Topp