TFK søskenvogn

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Vi hadde egentlig ikke tenkt til å bruke penger på søskenvogn. Men mannen har bestemt seg for å få ny hund, og etter mange diskusjoner frem og tilbake må jeg innrømme at jeg har gitt etter...
Mitt krav da er søskenvogn! Hva er deres erfaringer med TFK sin søskenvogn? Storesøster er 2 år og 2/3 mnd når lillesøster kommer. Så vi ønsker ikke å bruker veldig mye penger på vogn som med feks: emmaljunga eller buggabo sine ;)

Har ingen erfaring med TFK. Vi har landet på en Babyjogger City Mini GT Double, den blir liten sammenslått, er smidig å kjøre og kommer inn gjennom en vanlig døråpning.

Sniker fra November, vi har kjøpt TFK Twin Adventure 2017modellen og er strålende fornøyd med denne allerede(har vært på et par turer selv om lillesøster ikke er født enda. Den er god å jogge med og smal slik at vi lett får den inn en vanlig dør. Anbefales

Vi har kjøpt tfk twin adventure til tvillingene som kommer i desember. Har ingen praktisk erfaring med den enda, men syns den virker veldig stabil, den har håndbrems og kommer gjennom ytterdøra [emoji5][emoji1360]

Vi hadde egentlig ikke tenkt til å bruke penger på søskenvogn. Men mannen har bestemt seg for å få ny hund, og etter mange diskusjoner frem og tilbake må jeg innrømme at jeg har gitt etter...
Mitt krav da er søskenvogn! Hva er deres erfaringer med TFK sin søskenvogn? Storesøster er 2 år og 2/3 mnd når lillesøster kommer. Så vi ønsker ikke å bruker veldig mye penger på vogn som med feks: emmaljunga eller buggabo sine ;)

Vil bare tipse deg om at Barnas hus skal ha nettmøte, fin mulighet å høre med dem :)
Trykk her for å komme til nettmøte!

Vi har kjøpt tfk twin adventure til tvillingene som kommer i desember. Har ingen praktisk erfaring med den enda, men syns den virker veldig stabil, den har håndbrems og kommer gjennom ytterdøra [emoji5][emoji1360]

Hvor stor er ytterdøren deres? Ble usikker på om den kommer igjennom [emoji85] vi har rekkehus fra 70-tallet så gangen er liten og smal

Back
Topp