Tfk Quickfix eller multi x?

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Vi har tfk joggster twist, og skal ha baby i slutten av juli.

Valget står mellom Quickfix hardbag eller multi x bagen.

Ser fordeler med begge to, men er litt skeptisk til multi x som vinterbag til mini..

Multi x er jo veldig bra, når babyen er stor nok til å kunne få sitte litt, vendt mot meg.

Ender vel opp med begge.. Noen som har noen erfaring å dele? :-)

Jeg ville ha kjøpt begge bagene;) brukt quick fixen til å begynne med og gjennom vinteren og deretter multi x. Har en som er født i august og vi kjøpte multi x til bruk i februar fordi vi skulle til london og tenkte det ble mye trilling i vogn. Greit å kunne justere så hun kunne få se litt mer . Bestillte fra kiddies 24 og betalte ca. 1400 med moms. Solgte den igjen for akkurat den samme prisen:) multi x er vel muligens bittebittelitt mindre enn quick fix hvis jeg ikke husker feil.

Min et født i slutten av juni, og multi x holder fint til vi må bytte til sportsdelen. Har absolutt ikke hatt behov for quickfix i tillegg.

Fikk baby i juni og har multi-x bagen. Var litt usikker eg også, men har ikkje angret. Nå bruker vesla voksipose oppi, men i sommer/høst var det nok med skinn og dyne. Triller lang tur hver dag, så har vært ute i all slags vær!:)

Multi-x bagen uten tvil! Elsket den bagen:)

Multi-x bagen uten tvil! Elsket den bagen:)

Har begge bagene. Hadde gått for multi x jeg ;)

multi x, uten tvil.

Back
Topp